تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

تقویم هفتگی فارکس16-20اکتبر

دوشنبه, ۱۶ اکتبر ۲۰۱۷، ۰۵:۴۶ ب.ظ

چشم انداز رویدادهای اقتصادی هفتگی بازارفارکس  16اکتبر تا 20اکتبر 2017

دلار قادر به حفظ رالی خود نشد چرا که تورم به فشار نزولی خود بر ارزش این ارز ادامه داد. حرکت بعدی چیست؟ شاهد چند واکنش از سوی Fed خواهیم بود و نیز ارقام مختلفی از کل دنیا که در هفته پیش رو مهمترین آنها در این چشم انداز ارایه می شود.

🖊بیانیه بعد از نشست Fed، توضیحات متمایل به کاهش نرخ بهره از سوی برخی مقامات Fed و در نهایت تورم ضعیف همگی بر روی ارزش دلار فشار نزولی وارد آوردند. آیا این باعث جلوگیری از بالا بردن نرخ بهره در ماه دسامبر خواهد شد؟ هنوز احتمال یک افزایش ئر نرخ بهره وجود دارد اما شانس آن کم است. پوند بواسطه صحبت درباره بن بست در مذاکرات Brexit ضربه خورد اما بر سر امیدها درباره اینکه توافقات فعلی برای دوره طولانی تری دوام خواهد آورد جهش صعودی داشت. رییس جمهور کاتالونیا بلافاصله اعلام استقلال نکرد، و این به یورو کمک کرد همچنانکه سفته بازی درباره کاهش تدریجی QE ادامه دارد.

سخنرانی ژانت یلن: یکشنبه ساعت 13:00، پیش از بازگشایی بازارها.

🖋ریاست Fed به مجمع G-30 اشاره خواهد کرد و ممکن است برخی نکات درباره حرکات بعدی این بانک مرکزی را نیز اشاره نماید. ایشان فرصتی خواهد داشت تا به ارقام تورم پاسخ مناسبی بدهد.

سه شنبه 17 اکتبر

داده های تورمی بریتانیا: سه شنبه ساعت 8:30

در حالیکه یک افزایش نرخ بهره توسط BoE در ماه نوامبر بنظر یه کار انجام شده می رسد، ما هنوز نمی دانیم که آیا این کاری از نوع "یک بار انجام" بدون تکرار است یا آغازدوره انقباضی خواهد بود. مقدار زیادی از این تغییرات وابسته به تغییرات مثبت در تورم است. داده ماه آگوست یک افزایش سالانه 2.9% را به نمایش گذاشت، که کاملا تند و پرشیب است. انتظار یک افزایش 3% می رود.

چهارشنبه 18 اکتبر

سخنرانی بیل دادلی: چهارشنبه ساعت 12:00

دادلی، در واقع، نفر دوم فدرال رزرو است، چرا که استنلی فیشر در حال کنار گیری می باشد. انتظارات ایشان درباره اقتصاد کاملا مثبت است، بر خلاف وضعیت متمایل به کاهش نرخ بهره قبلی ایشان. مانند یلن، ایشان فرصتی خواهند داشت تا درباره داده تورم توضیحاتی ارایه دهد.

آمار مسکن ایالات متحده: چهارشنبه ساعت 12:30

🖊 مجوزهای ساخت و ساز ماه آگوست در سطح سالانه 1.27 میلیون واحد قرار گرفت در حالیکه شروع به ساخت مسکن با 1.18 میلیون واحد پشت سر این آمار قرار گرفت. اگر هر دو رقم در یک جهت حرکت کنند، دلار آماده حرکت می باشد. هرچند، این ارقام همچنین می توانند بر خلاف یکدیگر حرکت کنند، که باعث خنثی شدن اثر هم خواهند شد. پیش بینی می شود مجوزهای ساخت تا 1.25 میلیون واحد کاهش یابد در حالیکه برآورد می شود تعداد شروع به ساخت ها بدون تغییر باقی بماند.

 پنجشنبه 19 اکتبر

گزارش مشاغل استرالیا: پنج شنبه ساعت 00:30 بامداد

🖊 استرالیا از یک جهش بزرگ در در اشتغال سود برد: یک افزایش 54200 شغلی در ماه آگوست. رشد اقتصادی این سرزمین تحت لذت افزایش های چشمگیر در اشتغال در طول سال 2017 کاهش یافت. این نوبت انتظار یک افزایش متعادل 15200 شغلی می رود. نرخ بیکاری در 5.6% قرار گرفته است و پیش بینی برای هیچ تغییری وجود ندارد.

تولید ناخالص داخلی (GDP) چین: ساعت 02:00 بامداد

🖋دومین اقتصاد بزرگ دنیا پیش بینی GDP خود را برای سه ماهه سوم منتشر می کند.رشد سالانه بهتر از انتظار 6.9% در سه ماهه دوم و شاید در این نوبت عدد متعادل تری در کار باشد. انتشار این داده در حالی منتشر می شو که حزب کمونیست چین برای دومین دهه اش تشکیل جلسه می دهد. بعلاوه، این کشور تولید صنعتی، خرده فروشی و دیگران را منتشر خواهد نمود.

جمعه 20 اکتبر

فروش خانه های موجود ایالات متحده: جمعه ساعت 14:00

🖋 آخرین خبر هفته مربوط به این داده بخش مسکن می باشد. یک عدد ناامید در ماه آگوست مشاهده شده است که برابر با 5.35 میلیون واحد در مقیاس سالانه می باشد. اغلب تراکنش ها ، موجودهی های قبلی، مسکن دست دوم هستند. انتظار می رود سطحی برابر با 5.32 میلیون واحد منتشر شود.

تمام ساعات بر اساس زمان بین المللی گرینویچ (GMT)

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی