تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

تمرکز این هفته بازار بر روی بیانیه FOMC

دوشنبه, ۹ اکتبر ۲۰۱۷، ۰۷:۳۰ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال
9 اکتبر 2017
کاهش ارزش لیره ترکیه همزمان با رو به وخامت گذاشتن روابط دیپلماتیک با ایالات متحده
داده اشتغال روز جمعه ایالات متحده آمار ضعیفی از حقوق بگیران اما رشد دستمزد را گزارش داد
این هفته بازارها احتمالا تحت سلطه رویدادهای سیاسی قرار بگیرند


رویدادهای سیاسی همچنان به حرکت دادن بازارهای مالی ادامه می دهد، و پس از آنکه در پایان هفته قبل ایالات متحده تمام ویزاهای غیرمهاجرتی را برای شهروندان ترکیه به حالت تعلیق در آورد و ترکیه نیز با به تعلیق در آوردن خدمات ویزای غیر مهاجرتی به ایالات متحده پاسخ داد ارزش لیره ترکیه در طول شب گذشته ریزش کرد. بازارها اکنون در انتظار بیانیه ای از سوی مقامات رسمی ترکیه از جمله اردوغان هستند.
در جایی دیگر از بازارهای مالی، NZDUSD بر سر تردیدهای سیاسی پیرو انتخابات اخیر در نیوزیلند تا پایین ترین سطح خود در حدود چهار ماه گذشته کاهش یافت و آشفتگی در کاتالونیامنجر به افزایش نرخ بازدهی اوراق قرضه دولت اسپانیا به میزان 10 واحد پایه شد.
دارایی ها و سهام چین بعد از تعطیلات هفته طلایی که شاهد رسیدن دارایی و سهام جهانی به سقف های بی سابقه بود رالی کرد. ژاپن، کره جنوبی، تایوان، کانادا و ایالات متحده امروز به مناسبت روز کلمبوس تعطیل هستند.
درداده های هفت گذشته، آمار تولید ایالات متحده، حوزه یورو و بریتانیا، همگی در منطقه رشد بودند. گزارش اشتغال روز جمعه ایالات متحده رشد قدرتمند دستمزد را نشان داد،که باعث تحریک انتظارات برای افزایش آتی تورم می گردد، اما عامل شکننده شدن آمار حقوق بگیران آب و هوا بود. بازار اکنون برای افزایش نرخ بهره در ماه دسامبر 80% احتمال قایل است.
تمرکز این هفته بازار بر روی بیانیه FOMC (روز چهارشنبه) و سخنرانی اعضای Fed از جمله کاپلان، ویلیامز، پاول و کاشکاری خواهد بود. رقابت جانشینی برای یلن برای ریاست Fed به نظر به مرحله پایانی خود رسیده است. کاندیداها از طیف های متمایل به افزایش/کاهش نرخ بهره می باشند و تحولات با این فرآیند احتمالا به حرکت دادن دلار در این هفته ادامه می دهد.
سخنرانی مِی نخست وزیر بریتانیا در کنفرانس حزب محافظه کار در هفته گذشته با وجود اینکه به جزییاتی اشاره نکرد مصادف شد با کاهش تقریبا 3 درصدی ارزش پوند. دور پنجم مذاکرات امروز آغاز می شود و تمرکز آن بر روی حقوق شهروندی، توافقات مالی و مرز با ایرلند خواهد بود.
معامله گران موسسه بارکلیز حمایت GBPUSD را در 1.3025-1.3000 می بینند، بهمراه مقاومت کوتاه مدت در 1.3150 و 1.3220. مقاومت EURGBP در 0.9000 و حمایت آن در 35-0.8900 و 0.8870 قرار دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی