تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

تقویم اقتصادی هفته 2-6 اکتبر

دوشنبه, ۲ اکتبر ۲۰۱۷، ۰۷:۰۴ ب.ظ

چشم انداز رویدادهای اقتصادی هفتگی بازارفارکس  2اکتبر تا 6اکتبر 2017

دلار موقعیت خود را حفظ کرد و سه ماهه سوم به پایان رسید. نخستین هفته از فصل پایانی سال مهمترین داده سال یعنی NFP را در خود دارد که در این نوبت با افزایش تدریجی کاملی روبروست. بعلاوه، تصمیم نرخ بهره استرالیاریال گزارش اشتغال در کانادا و دیگر اخبار مهم را برای هفته پیش رو داریم.
نتیجه انتخابات آلمان پارلمانی بدون یکپارچگی شد و این باعث ایجاد یک گپ نزولی و کاهش ارزش یورو گردید. بالا گرفتن بیشتر در "جنگ کلمات" درباره کره شمالی بر روی تمایلات فشار وارد آورد و تقاضا برای ایمنی ین ژاپن را تقویت کرد. دلار بر سر امیدهایی برای یک اصلاح مالیاتی عظیم و دیگر دلایل راه خود بسوی قیمت های بالاتر را پیدا کرد. هرچند، دلار نمی تواند روی همه این افزایش های آخر هفته حساب کرد کند.

شاخص PMI تولیدی موسسه ISM ایالات متحده: دوشنبه ساعت 14:00
نخستین گزارش NFP در ماههای اخیر کاملا بالاتر از انتظارات قرار داشت. این عدد در ماه آگوست 58.8 بود، که بازتاب رشد قدرتمند و بالاتر از انتظارات بودن است. اکنون انتظار یک کاهش کوچک تا 57.9 می رود.

سه شنبه 3 اکتبر

تصمیم نرخ بهره استرالیا: سه شنبه ساعت 3:30
بانک مرکزی استرالیا با قدرت در وضعیت "خنثی" قرار دارد. فیلیپ لاو ریاست RBA در سخنرانی اخیر خود، ، بر این تاکید داشتند که نرخ بهره برای حال حاضر آماده باقی ماندن در وضعیتی با ثبات می باشد. لحن صحبت در بیانیه این بانک درباره دلار استرالیا برای زیر نظر گرفتن جالب توجه است. RBA درباره نرخ تبادل شکایت داشته است اما نه به شیوه ای تهاجمی. آیا اکنون این نرخ تغییر را خواهد داد؟

چهارشنبه 4 اکتبر

شاخص PMI خدمات بریتاینا: چهارشنبه ساعت 8:30
بخش خدمات بزرگترین بخش در بریتانیا است، و این شاخص بزرگترین تاثیر را بر روی پوند دارد. این در ماه می عدد تا سطح 53 افت داشته است و از آن به بعد رالی احیایی را به سرانجا نرسانده است. عدد 53.2 در ماه آگوست؛ بازتاب رشدی متعادل است. اکنون پیش بینی می شود تا 53.3 افزایش یابد.

NFP موسسه ADP: چهارشنبه ساعت 12:15
موسسه ADP بزرگترین عرضه کننده نرم افزار حقوق و دستمزد در ایالات متحده است، و گزارش این موسسه همیشه بازارها را به تحرک وا می دارد، حتی اگر این گزارش همیشه در گزارش رسمی اشتغال در جمعه بعدی بازتاب داده نشود. در ماه آگوست، ADP یک افزایش قدرتمند را در مشاغل گزارش داد برابر با 237000، که بالاتر از انتظارات بود. عددی بسیار پایین تر اکنون در پیش بینی ها قرار دارد، یعنی صرفا 151000 موقعیت شغلی.

شاخص PMI غیرتولیدی موسسه ISM: چهارشنبه ساعت 14:00
بخش خدمات آمار بخش تولید را کوچک جلوه می دهد و این بررسی نشانه قابل توجه دیگری از گزارش روز جمعه را عرضه می کند. این شاخص در ماههای اخیر کاملا پرنوسان حرکت داشته است اما بازتاب رشد مناسبی برابر با 55.3 واحد در ماه آگوست می باشد. عدد مشابهی برای ماه سپتامبر پیش بینی می شود، که برابر با 55.5 واحد است. این جزء از مبحث اشتغال بطور ویژه ای بعنوان یک نشانه برای NFP زیر نظر گرفته می شود.

سخنرانی ژانت یلن: چهارشنبه ساعت 19:15
ریاست فدرال رزرو سخنان افتتاحیه را در کنفرانسی در سنت لوییس ارایه می دهد. ایشان آماده اشاره به سیاست پولی نیست اما هر بازتابی از داده های اخیر مانند افت در core PCE، می تواند بازارها را به حرکت در آورد. در سخنرانی اخیرش در کلیولند، یلن توانست توازن خوبی برقرار کند و چیز زیادی به آنچه در تصمیم نرخ بهره اخیر گفته بود نیافزود.

پنجشنبه 5 اکتبر

بیانیه پس از نشست ECB: پنج شنبه ساعت 11:30
بانک مرکزی اروپا در تصمیم اخیر خود گفت که احتمالا در ماه اکتبر تصمیمی اتخاذ نماید. اکنون بیانیه نشست ماه سپتامبر همچنانکه به نشست ماه اکتبر نزدیک می شویم منتشر می شود. هرگونه جزییاتی درباره تصمیم پیش بینی شده درباره کاهش تدریجی برنامه QE بازارها را به حرکت در خواهد آورد. کاهش کندتر QE به یورو آسیب وارد خواهد ساخت در حالیکه سرعت بالاتر در ازن کاهش باعث تقویت آن خواهد شد.

جمعه 6 اکتبر

گزارش NFP: جمعه ساعت 12:30
گزارش مشاغل در ماه آگوست کمی باعث ناامیدی شد، که برابر با 156000 موقعیت شغلی کسب شده بود، و پایین تر از انتظارات و متوسط این داده بود. افزایش کمتری برای ماه سپتامبر انتظار می رود، تنها 88000 موقعیت شغلی، و این با تاثیر طوفانهای رخ داده نیز ارتباط دارد. دستمزدها فقط 0.3% در مقیاس ماهانه افزایش یافتند که نشان می دهند اقتصاد هنوز فاصله بسیار زیادی از وضعیت اشتغال کامل دارد. اکنون یک افزایش 0.3% پیش بینی می شود. نرخ بیکاری تا 4.4% افزایش یافت و اکنون انتظار تغییری نمی رود. رشد دستمزد اهمیتش کمتر از افزایش در مشاغل نیست. Fed هنوز تمایل به بالا بردن نرخ بهره در ماه دسامبر دارد، اما اگر داده ها پشتیبان این تمایل نباشند، مطمئنا تفکر و ذهنیت خود را تغییر خواهند داد.

تمام ساعات بر اساس زمان بین المللی گرینویچ (GMT)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی