تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

توجه بازار به سمت سخنران های fomcوecb

چهارشنبه, ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۷، ۰۶:۲۲ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال بازار ارز
27 سپتامبر 2017

رالی دلار پس از آنکه یلن ریاست فدرال رزرو انتظارات برای یک افزایش نرخ بهره در ماه دسامبر را تقویت کرد
محتاط بودن بازارها پیش از اعلامیه ترامپ درباره یک طرح اصلاحات مالیاتی
ذره بین امروز بر روی سخنرانی های اعضای fomc و چندین نشست بانک های مرکزی خواهد بود

در طول شب، فیوچرز دارایی و سهام ایالات متحده و اروپا صعود کردند، این در حالیست که اغلب دارایی ها و سهام آسیای کاهش یافتند. در بازار ارزی، پس از آنکه ژانت یلن ریاست فدرال رزرو انتظارات برای یک افزایش نرخ بهره در ماه دسامبر را تقویت کرد و پیش از ارایه طرح اصلاحات مالیاتی ترامپ دلار صعودهای خود را ادامه داد.
یلن ریاست فدرال رزرو اذهان داشت که این بانک مرکزی ممکن است قضاوت درستی درباره انتظارات تورمی در بلند مدت را و نیز تردیدها درباره قدرت بازار کار نداشته باشد، هرچند، ایشان درباره افزایش فوق العاده تدریجی نرخ بهره نیز هشدار داد.
دلار بر سر لفاظی یلن در بازارها حاکمیت داشت، eurusd تا حمایت 30/1.1825 معامله شد و gbpusd سطح حمایت 1.3400 را امروز صبح شکست. معامله گران بارکلیز اکنون حمایت eurusd را در 1.1700 و مقاومت آن را در 1.1955 می بینند. در رابطه با gbpusd، برای کوتاه مدت حمایت در 1.3370 و مقاومت در 1.3515 قرار دارد.
ترامپ و رهبران جمهوری خواه امروز بطرح اصلاحات مالیاتی خود را اعلام خواهند کرد، که در آن طور وسیعی انتظار می رود مالیات بر شرکت ها را که در حال حاضر 35% است کاهش دهند و پیشنهاد حداکثر مالیات بر درآمد فردی 35% را ارایه دهند.
در داده های دیروز، میزان فروش خانه های نوساز برای ماه آکوست شعیف تر از انتظار بود یعنی برابر با 560000، که زیر انتظارات برای 585000 قرار داشت. این هفته تقویم داده های اقتصادی خلوت است، توجه بازار به سمت سخنران های fomc و ecb معطوف شده است، که تاکنون تاثیر نسبتا کمی بر روی بازار داشته اند چرا که اغلب سخنرانان (بغیر از یلن) از ارایه توضیحات درباره سیاست پولی پرهیز کرده اند.
امروز شنوای سخنرانی اعضای fomc، بولارد، برینارد و روزنبرگ خواهیم بود، کسانی که در انجمن های جداگانه ای در ایالات متحده به سخنرانی خواهند پرداخت. انتظار می رود بولارد به این بحث بپردازد که وضعیت فعلی سیاست پولی صحیح است، در حالیکه روزنبرگ احتمال بر این پافشاری خواهد کرد که افزایش بیشتر نرخ بهره با وجود تورم شکننده تضمینی است.
در جایی دیگر، چندین بانک مرکزی امروز نشست برگزار خواهند کرد، از جمله بانک مرکزی تایلندکه امروز صبح بود، بانک مرکزی چک و rbnz که پس از بسته شدن بازار اروپاست. انتظار می رود تمامی این سه بانک سیاست پولی خود را ثابت نگاه دارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی