تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

تمرکز امروز بر روی سخنرانی ژانت یلن

سه شنبه, ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۷، ۰۶:۲۵ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال
26 سپتامبر 2017
افزایش تنش بین کره شمالی و ایالات متحده باعث جابجایی آرام سرمایه ها بسوی دارایی هایی ایمن
متعادل شدن شاخص وضعیت کسب و کار آلمان در ماه سپتامبر
تمرکز امروز بر روی سخنرانی ژانت یلن ریاست Fed درباره تورم، تردید و سیاست پولی


رالی دارایی های ایمن فشرده شد چرا که تمایلات ریسک پذیری در طول شب گذشته پس از آنکه وزیر امور خارجه کره شمالی ری یونگ هو توضیح داد توضیحات اخیر دونالد ترامپ معادل اعلام جنگ می باشد افزایش یافت. این یک جابجایی متعادل را در سرمایه ها به سمت دارایی های ایمن باعث شد با کاهش هایی بی سر و صدایی در میان دارایی ها و سهام آسیا و نرخ بازدهی اوراق قرضه ایالات متحده، که 3 واحد پایه کاهش یافته است. در بازار ارزی، EURJPY بصورت تهاجمی ریزش کرد، که مورد علاقه ریسک کنندگان آخر بازار بود، که در طول شب EURUSD را با گذر از سطح حمایت کلیدی 1.1880 پایین تر بردند.
در میان داده ها، شاخص وضعیت کسب و کار آلمان (IFO) با 0.7 کاهش برای دومین ماه متوالی برابر با 115.2 شد، اما هنوز در حدود بالاترین سطخ بی سابقه خود قرار دارد.
کاهش شاخص IFO از دیدگاه موسسه بارکلیز مبنی بر کاهش آرام در رشد میزان فعالیت اقتصاد آلمان در نیمه دوم سال 2017 حمایت می کند که می تواند توسط تردید سیاسی پس از انتخابات آلمان و بحث بر سر ائتلاف متعاقب انتخابات نیز تحت تاثیر قرار بگیرد.
انتظار می رود تردید سیاسی در هفته های پیش رو احتمالا در سطح بالایی باقی بماند، همچنین حزب ملی و حزب کارگر نیوزیلند نیز وارد مذاکرات با دیگر احزاب برای تلاش جهت شکل دادن یک دولت اوتلافی شوند.
در ادامه روز، یلن ریاست Fed نکات کلیدی درباره تورم، تردید و سیاست پولی را اشاره خواهد کرد. انتظار می رود سخنرانی ایشان باندازه زیادی در راستای نکات ارایه شده در کنفرانس مطبوعاتی پس از نشست FOMC باشد. اینطور فکر می شود که ایشان بر این مورد تاکید خواهند داشت که تورم در سال جاری به معنی این نخواهد بود در سال بعد ادامه خواهد یافت. با این وجود، انتظار می رود ایشان این دیدگاهها را با اعتراف به اینکه FOMC هنوز نیاز به فهمیدن اینکه چه میزان از کاهش فعلی گذراست و چقدر دیگر ثابت خواهد بود دارد متعادل کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی