تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

پوند زیر فشار پس از سخنرانی می

دوشنبه, ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۷، ۰۶:۴۷ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال

25 سپتامبر2017
آنجلا مرکل پیروز چهارمین دوره بعنوان صدراعظم آلمان اما با کشمکش ائتلاف روبروست
پوند زیر فشار پس از سخنرانی ناامید کننده نخست وزیر مِی و کاهش رتبه اعتباری Moody’s درباره بریتانیا
چهارمین دور از مذاکرات بریتانیا/اتحادیه اروپا و تعدادی از بانکهای مرکزی امروز زیر ذره بین قرار دارند.

آنجلا مرکل پیروز چهارمین دوره صدر اعظمی آلمان شد اما هر دو حزب راست گرا و چپ گرای مرکزی کمترین تعداد رای را در یک دهه اخیر بدست آوردند. با رد ائتلاف توسط حزب SPD، محتمل ترین نتیجه تشکیل دولتی متشکل از احزاب CDU/Greens/FDP می باشد، اگرچه مذاکرات زمانبر خواهند بود.
AFD بهتر از انتظار عمل کرد و تاکید بر این داشت که کاهش جهانی در جریانات سیاسی به آلمان رسیده است.
یورو در قالب EURUSD بطور مرزی نزولی باز شد و پیش از برگشت به زیر 1.1900 کاهش یافت.
سخنرانی نخست وزیر مِی درباره Brexit در فلورنس بخاطر نداشتن جزییات نتوانست بر روی بازارها تاثیر بگذارد.
برخی امید داشتند که خانم مِی ممکن است اشاراتی در سخنرانی اش بکند اما تنها "خبر جدید" مهم تصدیق رسمی نیاز برای یک دوره انتقالی دو ساله (همانطور که قبلا توسط صدراعظم هاموند پیشنهاد داده شده بود) بود.
فشار دوباره بر روی پوند ریشه در کاهش رتبه اعتباری توسط Moody’s بود که در اواخر روز جمعه تا Aa2 کاهش یافت، همچنانکه آنها با آژانس های دیگر که تابستان گذشته رتبه اعتباری بریتانیا را کاهش داده بود بازی موش و گربه را انجام می دهند. پوند ابتدا به ساکن در سسشنی که نقدینگی بسیار پایین بود و درست قبل از بسته شدن 0.5% ریزش کرد، و GBPUSD پیش از جبران مقداری از ریزهایش برای معامله در برگشت به بالای 1.3500 در طول شب گذشته تا کف 1.3451 کاهش یافت (به نقل از بلومبرگ).
ریسک های نزول برای پوند با توجه به نبود شفافیت درباره تعدادی از ای شاخص های کلیدی، از جمله "میزان طلاق" همچنان مشاهده می شوند. در مسیر پیش رو، رویداد کلیدی بعدی در حماسه این هفته Brexit ، دور چهارم مذاکرات بریتاینا/اتحادیه اروپا، و کنفرانس حزب محافظه کار بریتاینا در 1-4 اکتبر قرار دارد.
در جایی دیگر، دلار نیوزیلند در بحبوحه ناامیدی پس از عدم موفقیت جزب ملی حاکم در بدست آوردن اکثریت در رای گیری پایان هفته، و ورود هر دو حزب به مذاکرات با دیگر احزاب برای شکل دهی به یک ائتلاف، 1.1% سقوط کرد (در برابر دلار).
پس از آنکه Fed هفته گذشته نشست خود را برگزار کرد، سخنرانان Fed و داده روز جمعه تورم PCE ایالات متحده پیش از ارایه احتمالی پیشنهاد اصلاحات مالیاتی در ادامه هفته جاری زیر نظر خواهند بود.
در جایی دیگر، انتظار می رود RBNZ روز چهارشنبه، بانک مرکزی مکزیک (Banxico) در روز پنج شنبه و بانک مرکزی تایلند BoT و بانک مرکزی چین در روز چهارشنبه و بانک مرکزی کلمبیا (Banrep) در روز جمعه سیاست پولی خود را تغییری ندهند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی