تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

سخنرانی امروز تزار مِی زیر ذره بین بازار

جمعه, ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۷، ۰۲:۰۰ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال
22 سپتامبر2017
فشار نزولی از سوی تهدیدهای جدید کره شمالی بر روی تمایلات ریسک پذیری
سخنرانی امروز نخست وزیر مِی در فلورانس ایتالیا زیر ذره بین بازار
انتخابات عمومی در پایان هفته در آلمان و نیوزیلند برگزار خواهد شد


صبح امروز پس از آنکه تهدیدی توسط کره شمالی برای ارسال یک بمب هیدروژنی به اقیانوسیه بر روی تمایلات ریسک پذیری فشار آورد و بازارهای دارایی و سهام آسیا همتایان آمریکایی خود را در مسیر نزول دنبال کردند.
USDJPY 0.7% سقوط کرد که عامل آن تقاضا برای ایمنی بود اما بزرگترین حرکت دیروز در دارایی های کشور هند بود پس از آنکه گزارشات بلومبرگ اعلام کرد که دولت اقداماتی را برای تقویت رشد در نظر گرفته است، که کسری مالی را گسترده خواهد کرد.
سخنرانی نخست وزیر مِی در فلورانس، که انتظار می رود در حدود ساعت 14:00 انجام پذیرد، امروز زیر ذره بین بازار خواهد بود و نخستین سخنرانی مشخص درباره Brexit توسط نخست وزیر خواهد بود که پیرو انتخابات عمومی در ماه ژوئن انجام شده است.
بخش تحقیقات بارکلیز بر این باور است که چالش برای نخست وزیر در سخنرانی اش سازنده ظاهر شدن در برابر شرکایش در اتحادیه اروپا خواهد بود، بنابراین همچنانکه فرآیند مذاکره پیش می رود، ضمن اینکه بتواند اعضای حزب خودش را عصبانی نکند، اعضایی که ممکن است دوره تطبیقی کوتاه تری را مربوط به اتحادیه اروپا در مذاکرات ترجیح دهند.
در حالیکه برخی بانک های مرکزی شروع به عادی سازی نرخ بهره های خود کرده اند، اکثریت بانک ها در وضعیت صبر و زیر نظر گرفتن باقی مانده اند. بانک مرکزی سوئد لفاظی خود درباره تنظیم سیاست پولی را دیروز تغییر نداد، کاری که بانک مرکزی آفریقای جنوبی (SARB) نیز انجام داد و همینطور بانک مرکزی تایوان.
انتخابات آلمان یکشنبه این هفته برگزار خواهد شد و نظرسنجی های فعلی نشان می دهد که یک ائتلاف عمده و بزرگ نتجیه احتمالی خواهد بود، اما یک نتیجه جایگزین را نمی توان بطور کامل نادیده گرفت.
برای مثال، یک افزایش بزرگ در سهم حزب ضداروپایی AfD می تواند راه گریز را برای ادغام بیشتر اروپا کاهش دهد.
نیوزیلند نیز روز یکشنبه نظرسنجی برگزار خواهد کرد که با توجه به کاهش فاصله موجود بین حزب حاکمه ملی و حزب کارگر مخالف باید بدقت زیر نظر گرفته شود.
حرکت قیمت اخیر نشان می دهد که پیروزی حزب کارگر ممکن است به مقدار سنگینی بر روی ارزش دالر نیوزیلند تاثیر منفی بگذارد.

نظرات  (۱)

سمفونی ایتالیایی آمریکایی
شمارابه دیدن کلیپ هیجان انگیزمازراتی وکروت دعوت میکنیم.
http://jabeh.com/watch/8g2294/embed

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی