تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

فشار نزولی بر روی پوند

سه شنبه, ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۷، ۰۴:۳۹ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال

19سپتامبر2017
افزایش در ارزش دارایی ها و سهام جهانی و فشردگی در حرکت دلار
فشار نزولی بر روی پوند از سوی سخنرانی کارنی در صندوق بین المللی پول
بوریس جانوس دیدگاه خودش برای Brexit را در مقاله دیلی تلگراف تبیین می کند


دارایی ها و سهام جهانی دیروز روز کاری خود را در قیمتی بالاتر به پایان رساندند این در حالیست که دلار در برابر اغلب ارزهای طرف مقابلش در وضعیت فشردگی قرار گرفت. در طول شب گذشته تمرکز بازار بر روی بیانیه RBA بود که بطور عام بالاتر از انتظارات ظاهر شد و شامل هیچگونه تلاشی برای کاهش ارزش ارز این کشور نبود – در نتیجه ارزش دلار استرالیا افزایش یافت.
مارک کارنی ریاست MPC دیروز در IMF سخنرانی بعمل آورد و در سخنرانی که کمتر از سخنرانی Vliegh در روز جمعه متمایل به افزایش نرخ بهره تلقی شد بر تاثیر احتمالی Brexit بر روی تورم تاکید کرد. GBPUSD پیرو این سخنرانی به آرامی تا زیر 1.3500 کاهش یافت اما از آن زمان به بعد برای معامله در سطح 1.3500 در صبح امروز بازیابی شد.
بخش تحقیقات بارکلیز عنوان کرد که سخنرانی کارنی مطابق با پیش بینی آنها برای یک افزایش نرخ بهره در ماه نوامبر بود، اما به این نکته هم اشاره کرد که ریسک باقیمانده ای وجود دارد که این بانک هرگز آن را تحویل بازار نمی دهد.
بوریس جانسون وزیر امور خارجه بریتانیا دیروز پیش از سخنرانی نخست وزیر مِی در فلورانس ایتالیا در روز جمعه، دیدگاه خود برای Brexit را در یک مقاله 4000 کلمه ای در دیلی تلگراف عنوان کرد. نخست وزیر مِی مجددا بر اختیارش در پاسخگوی تایید کرد اما اشاره به مقداری درگیرهای سیاسی بر روی پوند فشار نزولی وارد آورد.
پس از آنکه S&P کشور پرتغال را به رتبه سرمایه گذاری ارتقا داد یکی از بزرگترین حرکات دیروز در اوراق قرضه دولت پرتغال اتفاق افتاد. تصمیم این آژانس رتبه گذاری، در میان دیگر عوامل، مبتنی بر رشد بهتر  و چشم انداز مالی می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی