تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

رالی GBPUSD تا سقف های جدید

جمعه, ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۷، ۰۲:۲۱ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال

15سپتامبر2017
• عمر کوتاه واکنش بازار به شلیک موشک دیگری از سوی کره شمالی
• رالی GBPUSD تا سقف های جدید از ابتدای سال تا بحال پس از تمایل بانک مرکزی انگلستان به افزایش نرخ بهره
• غافلگیری از سوی تورم صعودی ایالات متحده، افزایش مرزی احتمال افزایش نرخ بهره در نشست ماه دسامبر

شلیک موشک دیگری از سوی کره شمالی در طول شب گذشته شاهد کاهش معاملات خرید رویUSDJPY بعد از رقم تورم بالاتر از انتظار ایالات متحده در دیروز بود که این جفت ارز را به کف 109.56 (به نقل از بلومبرگ) رساند.
واکنش بازار به پرتاب موشک عمر کوتاهی داشت و USDJPY از آن به بعد نزولهای خود را ریتریس کرد.
دیروز بانک مرکزی انگلستان سیاست خود را بدون تغییر حفظ کرد اما لفاظی متمایل به افزایش نرخ بهره این بانک منجر به ریزش نرخ بازدهی این کشور و رالی پوند گردید. چشم انداز موسسه بارکلیز همچنان عدم تغییر سیاست توسط این بانک است، اما باور بر این است که بیانیه نشست ماه سپتامبر مسیر را برای یک افزایش نرخ بهره تنظیم خواهد کرد، مشروط بر اینکه داده های اقتصادی پیش بینی های این بانک را مورد تایید قرار بدهد. بازارها 13% برای افزایش نرخ بهره در نشست ماه نوامبر و 25% برای نشست ماه فوریه قایل هستند.
تورم ایالات متحده بازارها را غافلگیر کرد، و بطور مرزی احتمال افزایش نرخ بهره در ماه دسامبر را افزایش داد. تورم بالاتر باید نگرانی های اعضای FOMC را درباره دینامیک های تورم کاهش دهد و دیدگاه ما همچنان این است که احتمالی برای افزایش نرخ بهره در نشست ماه دسامبر وجود دارد، هرچند همچنان مشروط بر داده های پیش رو می باشد. بازار احتمالی حدودا 50% را برای یک افزایش نرخ بهره در ماه دسامبر پس از غافلگیری تورم در ماه آگوست قایل است.
پوند با در نظر گرفتن بانک مرکزی انگلستان و تشکیل سقف های جدید از ابتدای سال تا به حال در 1.3450 در GBPUSD امروز صبح با لحن تقاضا معاملاتش را آغاز کرد. هرچند، صعود غافلگیرانه اخیر در تورم ایالات متحده به ریسک های برگشت در GBPUSD در کنار ریسک های سیاسی درباره Brexit می افزاید.
معامله گران موسسه بارکلیزبرای GBPUSD در کوتاه مدت محدوده مقاومتی 1.3500-1.3450 و سطح حمایتی 1.3380 را پیش از سطح 1.3300 می بینند. برای EURGBP نیز سطح حمایت 0.8865 و مقاومت 0.8930 را می بینند.
در روسیه، انتظار می رود امروز بانک مرکزی این کشور نرخ بهره 50 واحد پایه کاهش یابد. فرضیه دوره تسهیل پولی بواسطه تورمی که در کف تاریخی خود قرار دارد و نیز انتظارات تورمی در حال کاهش حمایت می شود. انتظار می رود بانک مرکزی روسیه تا اوساط سال 2018 نرخ بهره این کشور را تا 7.0% کاهش دهد (از نرخ فعلی 9.0%).

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی