تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

افزایش دارایی های ریسکی پس از خودداری کره شمالی

دوشنبه, ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۷، ۰۵:۰۲ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال

افزایش دارایی های ریسکی پس از خودداری کره شمالی از تست موشکی
رالی GBPUSD به بالای 1.3200 در روز جمعه ر سر ضعف وسیع دلار و کمک از سوی داده های اقتصادی بریتانیا
در هفته ای پرترافیک از نظر خبری، تمرکز بر روی بانک مرکزی انگلستان خواهد بود


دارایی های ریسکی در طول شب گذشته افزایش یافتند، که منجر به یک رالی در دارایی ها و سهام آسیایی شد. ارزش دلار در برابر کل ارزها افزایش یافت، USDJPY برگشت کرده و پس از کاهش تا کف های 107.32 در روز جمعه در حدود سطح 108.50 معامله شد (به نقل از بلومبرگ). تمایلات ریسک پذیری پس از آنکه کره شمالی از اجرای یک تست موشکی مورد انتظار در طول پایان هفته گذشته افزایش یافت و گزارش ها در طول شب گذشته نشان می دهند که طوفان ایرما ممکن است باعث آسیب و صدمات کمتری نسبت به ترسی که ایجاد کرده بود گردد.
هفته گذشته، ECB سیاست پولی و راهبرد پیش روی خود را بدون تغییر باقی گذاشت، و به این اشاره کرد کرد که تنظیم مجدد راهبرد احتمالا در اکتبر انجام شود.
حرکت قیمت GBPUSD هفته گذشته باندازه زیادی بواسطه شکنندگی دلار بود که منجر شد این جفت ارز به بالای 1.3200 معامله شود، که این افزایش بواسطه کمک داده تولید صنعتی و کارخانه ای و کسری تجاری کمتر از انتظار بریتانیا بود. طی پایان هفته قبل، تمرکز به سمت Brexit بازگشت چرا که گزارش ها (به نقل از ایندیپندنت) توضیح دادند که نمایندگان پارلمانی درباره اینکه آیا "پیشرفت کافی" برای افتتاح گفتگوها با بریتانیا انجام شده است یا خیر رای خواهند داد. این رای گیری روز 3 اکتبر درست پیش از سخنرانی نخست وزیر مِی در کنفرانس محافظه کاران (در روز 4 اکتبر) اتفاق خواهد افتاد، که در نتیجه ممکن است بنوعی تحت الشعاع قرار بگیرد.
تمرکز بازار به سمت داده تورم بریتانیا (در روز سه شنبه) و نشست بانک مرکزی انگلستان (در روز پنج شنبه) که انتظار داریم در آن تغییری در نرخ بهره پایه ایجاد نشود باز گشته است. موسسه بارکلیز اینطور فکر می کند که بانک مرکزی انگلستان احتمالا در واکنش به کاهش مستمر ارزش استرلینگ تمایلش به افزایش نرخ بهره بیشتر شود. با این وجود، انتظار داریم بازارها به این خبر اهمیتی ندهند و انتظارات افزایش محتاطانه نرخ بهره را حفظ کنند. معامله گران موسسه بارکلیز حمایت کوتاه مدت در GBPUSD را در 1.3125 و 1.3000 می بینند، بهمراه 1.3270 (سقف در نظر گرفته شده بلومبرگ از ابتدای سال بهمراه) بعنوان مقاومت.
همچنین در این هفته، چند بانک مرکزی دیگر نشست های سیاست گذاری خودشان را برگزار خواهند نمود، انتظار تغییر از سوی بانک ملی سوییس (SNB) و بانک CBT را در روز پنج شنبه نداریم، در حالیکه به باور بخش تحقیقات موسسه بارکلیز بانک CBR (در روز جمعه) باید دوره تسهیلی خود را ادامه دهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی