تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

ECB: عدم تغییر در سیاست پولی

جمعه, ۸ سپتامبر ۲۰۱۷، ۱۲:۰۳ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال
8سپتامبر2017
افزایش شاخص CAC با وجود بیانیه متمایل به کاهش نرخ بهره ECB
تمایل دراگی به کاهش نرخ بهره کسی را فریب نداد
جنگ بر سر سقف بدهی در بحبوحه افزایش تردید Fed

پنجشنبه قطعا با وجود اینکه ECB نرخ بهره خود را بدون تغییر رها کرد و برنامه محرک خرید اوراق قرضه بدون تغییر باقی ماند، روز به شدت پرنوسانی از نظر معاملات برای یورو بود.
اقدام واقعی در طول کنفرانس مطبوعاتی ماریو دراگی آغاز شد، که در آن گاوها و خرسهای بازار در درگیر یک جنگ پر زد و خورد شدند چرا که سرمایه گذاران تلاش کردند تا تفسیر ثابتی از سخنرانی دراگی داشته باشند.
اگرچه دراگی توضیح داد که نوسان اخیر در یورو نیازمند توجه دقیق بود و منبع تردید می باشد، او بطرز ماهرانه ای بازار را آماده کرد تا انتظار اعلام کاهش تدریجی در ماه اکتبر باشد.
هرچند اگر یورو به صعود خودادامه دهد، اینکار تا ماه دسامبر بتاخیر خواهد افتاد.


با وجود اینکه پائول رایان سخنگوی جمهوریخواهان می گوید پیشنهاد دموکرات ها برای تعلیق سقف بدهی برای چندین ماه "احمقانه و شرم آور" بود، رییس جمهور ترامپ با دموکرات ها همراه شد. این بدان معناست که ما اکنون یک توافق دو طرفه برای کمک به صدمات ناشی از هاروی داریم، تامین نقدینگی برای دولت برای سه ماه و یک تعلیق برای سقف بدهی تا اواسط ماه دسامبر. این توافق قبل تر از آنی بدست آمد که انتظار داشتیم، چرا که ما فکر کردیم (همراه با اعضای جمهوریخواه کنگره) دولت ترامپ تمایل به جنگی سخت تر برای راه حلی بادوام تر برای سقف بدهی داشته باشد.

اساسا، این توافق بدین معناست ریسک تعطیلی دولت تنها از پایان این ماه تا دسامبر بتعویق افتاده است. جمهوریخواهان هنوز نیاز به بودجه برای سال مالی 2018 دارند (که طول آن از 1 اکتبر 2017 تا 30 سپتامبر 2018 می باشد)، در نهایت به آنها اجازه خواهد داد تا در سنا از طریق مصالحه درباره بودجه از فیلترینگ پرهیز کنند.

هرچند، مشکل اصلی برای جمهوریخواهان عدم توافق داخلی بین متمایلان به جمهوریخواهان با تمایلات افزایش نرخ بهره و جمهوریخواهان میانه رو است. بر خلاف دسته دوم، قبلی ها خواستار کاهش های عمده در میزان هزینه کرد مالی هستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی