تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

آیا شکست انجام شده در طلا پایدار است؟

سه شنبه, ۵ سپتامبر ۲۰۱۷، ۱۱:۱۱ ق.ظ

 تیرهای داغ سه شنبه 5 سپتامبر 2017

• عدم تغییر نرخ بهره از سوی بانک مرکزی استرالیا
• قدرت گرفتن غیرمنتظره شاخص تمایلات سرمایه گذار منطقه یورو در ماه سپتامبر
• کاهش رشد بخش ساخت و ساز تا پایین ترین سطح در یک سال اخیر در ماه آگوست
• رشد بخش خدمات ژاپن با سریعترین روند در 6 ماه اخیر در ماه آگوست
• افزایش ارزش معاملات فرانک سوییس، پیش از انتشار داده های اقتصادی کلیدی در سوییس

آیا شکست انجام شده در طلا پایدار است؟
• رالی حرکت قیمت ضمن افزایش ریسک ژئوپولتیکال در کره شمالی
• بیش فروش قوی در RSI
• مراقب دوره ای از حرکت متعادل پیش از انجام دوباره رالی باشید
چند هفته گذشته ثابت کرده است که مزیت نبستا بزرگی برای بازار طلا می باشد چرا که ریسک ژئوپولتیکال افزایش یافته، همینطور کاهش در داده های محوری ایالات متحده، شاهد هجوم این فلز گرانبها به سطح 1300$ بوده است تا در محدوده قیمت فعلی 1336$ در هر اونس معامله شود. هرچند، این سوال باقی می ماند که آیا ارزشگذاری جاری با توجه به اینکه اسیلاتورها در حال حاضر قویا در ناحیه بیش فروش قرار دارند، در هفته های پیش رو موقعیت خود را حفظ خواهد کرد یا خیر.

بالا گرفتن تنش ها در منطقه آسیای شمالی
تمامی چشم ها به کره شمالی است. پرتاب موشک توسط پیونگ یانگ در آخر هفته همچنان شرکت کنندگان در بازارها را در لبه و در انتظار مشاهده این هستند که آیا تنش ها بالا خواهد گرفت یا اینکه آیا رویکرد دیپلماتیک دنبال خواهد شد. در همین حال، مون جا این ریاست جمهور کره جنوبی با ترامپ در رابطه با افزایش تلاش ها برای آرام کردن کره شمالی موافق بود. بویژه دو رهبر موافق کردند که به کره جنوبی اجازه دهند در صورت اتفاق افتادن یک حمله واقعی موشکهای خود را به کلاهک های جنگی سنگین تری مجهز سازد. تنش ژئوپولتیکال بالاگرفته شاید تاثیر منفی برای رشد اقتصادی منطقه بارمغان آورده، و بر روی بخش مهمانداری و توریسم تاثیر بالقوه ای داشته باشد.


مراقب تیترها باشید
با توجه به شرایط معاملات کم حجم در نیوروک، معامله گران راضی به این بودند که معامله نکنند تا اینکه بدون جهت معامله کنند. ین ژاپن همانطور که دیروز مشخص شد اگر USDJPY در کف های بازار همچنان مورد حمایت بازار قرار بگیرد، به کانون توجهات G10 بودن در میان بحث های در حال رشد ادامه خواهد داد، اما هیات منصفه قطعا در این یکی دخالتی ندارد. در حالیکه باید انتظار حساسیت افزایش یافته به ریسک تیترهای خبری را داشته باشیم با اینحال همچنانکه ترسناکی آن از بین می رود، احتمالات این هستند که بازارها بر می گردند. در عین حال، معامله گران در وضعیت گوش بزنگ تیترهای خبری باقی می مانند. بویژه، بازار هنوز مشتاقانه زیر نظر دارد که چین چگونه به بالا گرفتن بی سابقه تنش کره شمالی پاسخ می دهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی