تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

تقویم اقتصادی هفته4-8 سپتامبر

دوشنبه, ۴ سپتامبر ۲۰۱۷، ۰۲:۵۸ ب.ظ

چشم انداز رویدادهای اقتصادی هفتگی بازارفارکس  4 سپتامبر تا 8 سپتامبر 2017

دلار تحت فشار قرار داشت اما قادر به برگشت شد. هفته پیش رو شامل تصمیم رویداد نرخ بهره در استرالیا، کانادا و منطقه اروپا، و نیز دیگر رویدادهای می باشد.
نبود تمایل به افزایش نرخ بهره از سوی یلن در جکسون هول به فشار خود بر روی دلار ادامه داد. کره شمالی یک موشک بر فراز ژاپن شلیک کرد و این یک واکنش ریسک گریزی را باعث شد، که به صعود ین ژاپن کمک کرد. هرچند، داده های مثبت ایالات متحده، مانند رشد 3% GDP، باعث تقویت دلار و احیای آن شد. گزارش مشاغل بنوعی ناامید کننده بود با یک افزایش 156000 شغلی. EURUSD به بالای 1.20 جهش کرد اما به سرعت نیز دچار افت کشد. با وجود تورم بالاتر، یورو با عنایت به گزارش هایی که حاکی از این بود که ECB مایل به قدرت گرفتن ارزش نیست دچار افت شد. پوند هفته ای بدون روند مشخص داشت، بهمراه امیدهایی برای برگزاری یک نشست Brexit شکننده بعنوان واقعیت سخت مذاکرات.

سه شنبه 5 سپتامبر

تصمیم نرخ بهره استرالیا: سه شنبه ساعت 4:30 بامداد
بانک مرکزی استرالیا نرخ بهره خود را در آگوست سال 2016 تا 1.5% کاهش داد و از آن به بعد آن را تغییر نداده است. این نوبت فرقی نخواهد کرد. در چند ماه گذشته، RBA پیامهای بدون جهتی در رابطه با حرکات بعدی خودشان ارسال کرده اند، اما یک چیز روشن است: آنها از قوی بودن دلار استرالیا خشنود نیستند. آیا اکنون اقدام به کاهش ارزش ارز خودشان خواهد کرد؟

شاخص PMI بریتانیا: سه شنبه ساعت 8:30
سومین سری شاخص های PMI، مهمترین آنهاست، بخاطر اینکه برای بزرگترین بخش است. در ماه جولای، این رقم در 53.8 واحد قرار گرفت، یعنی در منطقه رشد، اما زیر سطوح مشاهده شده در اوایل سال بود. انتشار این داده تاثیر چشمگیری بر روی پوند دارد. پیش بینی ها برای 53.6 است.

چهارشنبه 6 سپتامبر


GDP استرالیا: چهارشنبه ساعت 1:30 بامداد
GDP استرالیا نیز بعنوان نماینده  رشد چین و نسبت آن به اقتصاد جهانی می باشد. در سه ماه نخست، اقتصاد این کشور 0.3% رشد کرد. در حالیکه این ازانتظارات اولیه فراتر رفته است، در شرایط مطلق این میزان رشد چشمگیر نیست. اقتصاددانان انتظار نرخ رشد 0.9% را در مقیاس سه ماهه در سه ماهه دوم 2017 داشتند.

شاخص PMI غیرتولیدی ایالات متحده موسسه ISM: چهارشنبه ساعت 14:00
این گزارش برای بخش خدمات معمولا پیش از NFP منتشر می شود و نقش یک شاخص را دارد. این نوبت، شش روز پس از انتشار NFP منتشر شد، که به آن فضای خودش را اختصاص داد. در ماه جولای، ISM یک افت ناامید کننده در شاخص را گزارش داد: 53.9، یک افت 3.5 واحدی از ماه ژوئن و پایین ترین رقم از آگوست 2016 به این سو. انتظار یک برگشت تا سطوح بالاتر می رود، یعنی تا 55.5 واحد.

تصمیم نرخ بهره کانادا: چهارشنبه ساعت 14:00

بانک مرکزی کانادا نرخ بهره را در ماه جولای بالا برد و همچنین بیانیه ای متمایل به افزایش نرخ بهره صادر کرد. دلار کانادا قبل و بعد از تصمیم جهش کرد. از آن به بعد، دلار کانادا ارزشش کاهش یافت و BoC مشاهده نمی شود که زیاد مشتاق افزایش نرخ بهره به این زودی ها باشد. این نوبت، انتظار هیچ تغییری نمی رود، اما بیانیه بعد از آن به دقت زیر نظر خواهد بود تا نشانه ای درباره افزایش نرخ بهره در ماه اکتبر بیابند. تمامی گزینه ها روی میز قرار دارند.

پنجشنبه 7 سپتامبر

تصمیم نرخ بهره ECB: پنج شنبه ساعت 11:45، کنفرانس مطبوعاتی در ساعت 12:30
آیا ECB کاهش تدریجی QE را اعلام خواهد کرد؟ و مقیاس آن چه خواهد بود؟ اینها سوالاتی هستند که EURUSD را در لبه خطر قرار داده است. طبق آنچه ماریو دراگی ریاست ECB در تصمیم قبلی خود گفته است، ما می دانیم که بانک مرکزی تصمیمی برای سقوط خواهد گرفت. طرح خرید اوراق قرضه در حال حاضر شامل 60 میلیارد یورو برای هر ماه تا پایان سال 2017 می باشد و سوال بزرگ برای آینده این برنامه در اوایل سال 2018 است. آیا کاهش 20 میلیاردی دیگری را ایجاد خواهد کرد اما برنامه را برای مدت طولانی تری انجام خواهد داد؟ یا اینکه آیا مقیاس آن را ماهانه کرده و بزودی آن را پایان خواهد بخشید؟ ECB می تواند همچنین تصمیم برای نشست ماه اکتبر را بتاخیر بیاندازد، اما تصمیم گیری اکنون معنی بیشتری می دهد. ECB پیش بینی های جدید را برای تورم و رشد هم اکنون منتشر می کند و آنها معمولا در حدود تصمیماتی که شامل پیش بینی های جدید است تصمیم می گیرند. EURUSD در حال نفس گرفتن است.

GDP ژاپن (نهایی): پنج شنبه ساعت 23:50
انتشار GDP مقدماتی سه ماهه دوم ژاپن بسیار بهتر از انتظار بود: یک رشد سه ماهه 1%. آیا در این نوبت کاهش خواهد یافت؟ اعداد GDP ژاپن شاهد تجدیدنظرهای قابل توجهی است. برآورد برای این نوبت کاهش تا 0.7% است.

جمعه 8 سپتامبر

گزارش مشاغل کانادا: جمعه ساعت 12:30
با انتشار زودهنگام گزارش مشاغل ایالات متحده، سنجش کشور کانادا زمان خود را برای جلب توجه دارد. کانادا یک افزایش 10900 شغبی را در ماه جولای گزارش داده است. نتیجه مناسب باندازه اغلب گزارش های سال 2017 تابحال تاثیرگذار نبود. نرخ بیکاری در 6.3% قرار دارد. یک افزایش 15000 شغلی برآورد می شود. انتظار می رود نرخ بیکاری بدون تغییر در 6.3% باقی بماند.

تمام ساعات بر اساس زمان بین المللی گرینویچ (GMT)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی