تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

کاهش ارزش دلار در usdcad

پنجشنبه, ۳۱ آگوست ۲۰۱۷، ۰۱:۰۶ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال بازار فارکس 31 آگوست2017
آرامش بیشتر در eurusd همچنانکه دلار برگشت خود بر سر رشد gdp و nfp موسسه adp را ادامه می دهد
برگشت طوفانی دلار به زندگی
کاهش ارزش دلار در usdcad پس از بهبودی در gdp ایالات متحده و گفتگو برای اصلاحات مالیاتی



دلار برگشت طوفانی به زندگی داشت که این بواسطه رشد gdp ایالات متحده و داده بازار کار این کشور بود. همچنین، سرمایه گذاران سریعا از کنار تاثیرات اقدام اخیر کره شمالی را گذشتند همچنانکه دارایی های ایمن جذابیت خود را از دست دادند و بازارهای دارایی و سهام برگشت خود را به نمایش گذاشتند.
جریانات ریسک گریزی در حال تبدیل شدن به رویدادی کوتاه مدت می باشد و ثابت می کند که فرصتهای بی نظیری برای ریسک پذیری در اختیار سرمایه گذاران می گذارد. دور اخیر ریسک گریزی طی ضربان مشخصی به پایان رسیده بود چرا که سرمایه گذاران همانطور که مخالف تشدید اقدامات نظامی در کره شمالی بودند به روی هم انباشتن سیاست دلپذیر بانک مرکزی ادامه می دهند.
همچنین، نبود محرک هایی از سوی ترامپ و پاسخ های حساب شده بیشتر از سوی کاخ سفید بیشتر به سوی نفت مشاهده شد و عصبانیت سرمایه گذار را خواباند. در کل بازارها به سرعت آرامش خود را دوباره بدست آوردند.
طوفان هاروی همچنان ردپای کثیف خود را با در هم کوبیدن جنوب شرق تگزاس و اجتماعات ساحلی لوئیزیانا ادامه می دهد ضمن اینکه بطور منفی بر روی تقاضای نفت خام از سوی قبل صنعت پتروشیمی ایالات متحده تاثیر می گذارد. بنابراین در حالیکه بهای حق العمل کاری برای تولید سوخت خودرو افزایش می یابد، بهای wti به سقوط خود ادامه می دهد چرا که محل های کمتری برای افزایش فرآیند تولید سوخت خودرو در دسترس می باشد.
اما بطور فزاینده ای برای معامله گران، کاهش ناشی از طوفان هاروی سطح کاملا جدید از بحث ها در رابطه با مرحله نهایی سقف بدهی را الهام بخشید بعنوان اینکه چگونه دولت ایالات متحده نیازهای کمک فدرال را در میان بحث ها درباره سقف بدهی برآورده خواهد کرد. اما منطق باید اینطور دیکته کند که اقدام برای عدم اثبات افزایش سقف بدهی اثباتی برای یک خودکشی سیاسی برای آنهایی خواهد بود که با توجه به عنصر انسان دوستانه بحران طبیعی اخیر در مخالفت می باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی