تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

رفع نگرانی سرمایه گذاران در مورد کره شمالی

پنجشنبه, ۳۱ آگوست ۲۰۱۷، ۱۲:۵۰ ب.ظ

تیترهای داغ و تحلیل روزانه، پنجشنبه 31 2017August

• ادامه برگشت دلار بر سر داده های ایالات متحده؛ کاهش انرژی یورو برای ادامه مسیر
• بازیابی پوزیشن های زیان دیده توسط دلار

افزایش ارزش دلار بدلیل افزایش شدید GDP

نشانه هایی از بیدار شدن طلا همچنانکه GDP به سمت بالا تجدیدنظر شد
طلا حرکات کوچکی در ساعات کاری روز چهارشنبه از خود نشان داد. در معاملات آمریکای شمالی، طلای اسپات در قیمت 1309.06$ معامله می شود، یعنی 0.03% نزول در روز کاری. در خبرهای اقتصادی، GDP مقدماتی یک افزایش قدرتمند 3.0% را برجای گذاشت که بالاتر از پیش بینی ها برای 2.7% رشد بود. خبرهای مثبت بیشتری از سوی اشتغال در کار بود، چرا که NFP موسسه ADP تا 237000 نفر جهش داشت، که پیش بینی ها برای 185000 نفر را در هم شکست. روز پنج شنبه، ایالات متحده آمار مدعیان بیکاری را منتشر می کند.

نشانه های تغییرات کوچک پوند ضمن جهش در GDP
پوند به هفته بدون رویداد خود ادامه می دهد. در بازار روز چهارشنبه آمریکای شمالی، این جفت ارز در قیمت 1.2914 معامله می شود، که 0.04% در روز کاهش یافته است. در خط خبری، استقراض خالص بریتانیا به افراد تا 4.8 میلیارد پوند کاهش یافته است، که از پیش بینی ها برای 5.3 میلیارد پوند عقب مانده است. این سومین ماه از رقم پایین را مشخص کرده است. در ایالات متحده، GDP مقدماتی با یک افزایش 3.0% تند و پرشیب بازار را تحت تاثیر خود قرار داد و بالاتر از پیش بینی ها برای 2.7% ظاهر شد. خبرهای مثبت بیشتری در بخش اشتغال وجود داشت، چرا که آمار NFP موسسه ADP با درهم کوبیدن پیش بینی ها برای 185000 نفر تا 237000 نفر جهش داشت. در ادامه روز چهارشنبه، ژاپن تولید صنعتی خود را منتشر کرد، که بازار آماده یک کاهش 0.4% بود. روز پنج شنبه، میزبان رویدادهای کلیدی در ایالات متحده می باشد که مهمترین آنها مدعیان بیکاری این کشور می باشد.

سرمایه گذاران نگرانی ها درباره کره شمالی را کنار گذاشتند
وقتی به بازار دارایی و هام می رسیم، استراتژی "نوسان را بفروش، دره ها را بخر" برای مدتی ذهنیت سرمایه گذار بوده است. به نظر می رسد پس از آنکه سرمایه گذاران تردید در بازار را که در ساعات اولیه صبح روز سه شنبه پیرو خبری که کره شمالی یک موشک را بر فراز ژاپن شلیک کرده بود،ایجاد شده بود را کنار گذاشتند،و این ذهنیت در حال تقویت است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی