تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

ادامه کاهش بهای نفت خام

چهارشنبه, ۳۰ آگوست ۲۰۱۷، ۱۱:۴۱ ق.ظ

تیترهای داغ و تحلیل روزانه چهارشنبه 30 2017August


• حرکت جانبی دلار کانادا در بازار آسیا
• ضعف در حرکت فرانک سوییس، پیش از انتشار داده های کلیدی در سوییس
• کاهش ارزش معاملات ین ژاپن در ساعات صبحگاهی
• سقوط عافلگیر کننده شاخص مسکن NHP بریتانیا
• افزایش غیرمنتظره شاخص اعتماد مصرف کننده آلمان تا بالاترین سطح از اکتبر 2001 به این سو در ماه سپتامبر
• کاهش مجوزهای ساخت استرالیا در ماه جولای

ادامه کاهش بهای نفت خام در حالیکه طوفان به خروش خود ادامه می دهد

• اشباع در عرضه نفت خام وضعیت تانکرهای پهلو گرفته در ساحل و در انتظار باز شدن پالایشگاه را بدتر می کند
• داده های هواشناسی نشان می دهد طوفان ممکن است ناحیه پالایشگاهی لوئیزیانا را هدف قرار بدهد
• ارقام موجودی نفت خام EIA را که امروز منتشر می شود زیر نظر داشته باشید
بهای نفت خام در طول شب گذشته زیر فشار نزولی باقی ماند چرا که آسیب جاری حاصل از سیل در تگزاس و سواحل خلیج، به ویران کردن در میان پالایشگاه ها ادامه می دهد. متعاقبا، آنچه که بطور بالقوه گران ترین در یک دهه اخیر نامیده می شود، به شدت در حال تاثیرگذاری بر روی عملیات پالایشگاهی در سرتاسر ایالات متحده می باشد. در حقیقت، اگر بارندگی و سیل به حرکت خود طبق پیش بینی ها ادامه دهد، ما ممکن است شاهد تاثیرات بیشتری برای تولید سوخت خودرو در نواحی وسیع تری از جنوب باشیم. متعاقبا، ممکن است کاهش قیمت بیشتری را برای طلای سیاه در گزینه های موجود در روزهای پیش رو داشته باشیم.

بارانهای هاروی بهمراه داده مثبت موجودی نفت خام ایالات متحده
نفت خام همچنان در دونیمه بازی می کند، یک نیمه واکنش مثبت برنت به داده موسسه API درباره موجودی ذخیره نفت خام ایالات متحده، و WTI در نیمه دیگر با ادامه ضعف در حالیکه طوفان هاروی تعطیلی پالایشگاه ها را تهییج کرد و ایالات متحده را بدون هیچ ادعایی درباره نفت خودش باقی گذاشت.

احیای دلار به آرامی پیش از داده مشاغل بخش خصوصی

طوفان هاروی و نگرانی ها درباره سیاست پولی Fed همچنان ارزش دلار را پایین نگاه می دارد
دلار مشتاقانه در انتظار انتشار داده اشتغال است تا روند منفی خود را در برابر ارزهای اصلی برگرداند و به ماه ششم سقوط پایین ببخشد. نگرانی ژئوپولتیکال پس از تست موشکی کره شمالی بر فراز شمال ژاپن افزایش یافت در حالیکه در ایالات متحده آسیب طوفان هاروی هنوز بطور کامل ارزیابی نشده است اما ممکن است یکی از پرهزینه ترین طوفان ها در تاریخ ایالات متحده باشد. CB نتایج بررسی شاخص اعتماد مشتری خود با عدد 122.9 واحد منتشر کرد. بهبودی از ماه گذشته به این سو یک افزایش در خوش بینی از سوی مصرف کنندگان ایالات متحده را نشان می دهد. اخبار به تنهایی برای شکستن دلار روند نزولی ارزش دلار در برابر ارزهای اصلی کافی نبود، اما گپ موجود را پیش از انتشار داده مشاغل بخش خصوصی پر کرد.

توقف در حرکت دلار
دلار یک سه شنبه برگشتی قدرتمند را بر سر نشانه های از اقتصاد مثبت را به اجرا گذاشت. فرانک سوییس بهترین عملکرد را در روز سه شنبه داشت در حالیکه ین ژاپن با تاخیر این عملکرد را داشت. خرده فروشی ژاپن خبر بعدی است که منتشر می شود. طلا و نقره دیروز به اهداف قیمتی خود رسیدند.

 ادامه رالی طلا بر سر عصبانیت کره شمالی
طلا به صعودهای خود در برابر دلار ادامه می دهد، و برای سومین روز متوالی صعود کرده است. در معاملات آمریکای شمالی، طلای اسپات در قیمت 1314.58$ معامله می شود، با 0.35% افزایش طی دیروز. در خبرهای اقتصادی، شاخص اعتماد مصرف کننده CB تا 122.9 بهبود یافت، بالاتر از پیش بینی ها برای 120.9 واحد. روز چهارشنبه ایالات متحده دو خبر کلیدی را منتشر خواهد کرد – تغییرات NFE توسط موسسه ADP و GDP مقدماتی برای سه ماهه دوم. بازارها انتظار یک افزایش قدرتمند 2.7% را برای GDP دارند، و یک عدد غافلگیر کننده می تواند تاثیر قوی بر روی قیمت طلا بگذارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی