تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

برگشت ین ژاپن در بازار آسیا

سه شنبه, ۲۹ آگوست ۲۰۱۷، ۱۱:۳۴ ق.ظ

تیترهای داغ و تحلیل روزانه سه شنبه 29 2017August

 • ارزش بالاتر معاملات دلار استرالیا در صبح امروز
• افزایش مرزی ارزش معاملات یورو پیش از انتشار داده اعتماد مصرف کننده GfK آلمان
• دور سوم گفتگوهای Brexit در بروکسل در جریان است
• برگشت ین ژاپن در بازار آسیا
• کمی افزایش در ارزش معاملات فرانک سوییس در صبح امروز
• افزایش ارزش معاملات دلار کانادا در صبح امروز

آیا یورو به رالی خود ادامه خواهد داد؟
• حرکت خزنده قیمت به سمت سطح 1.20
• RSI در نزدیکی سطوح بیش خرید
• مراقب دوره حرکت میانه قیمت پیش از آنکه شکست 1.20 منجر به افزایش سریع قیمت شود باشید
یورو طی چند هفته گذشته به حرکت خزنده خود به سمت بالا ادامه داد چرا که این جفت ارز یک سقف جدید برای سال جدید شکل داده است. بخش اعظم فشار صعودی مربوط به اقتصاد ضعیف ایالات متحده بوده است که باعث تحریک جریانات خروج سرمایه از دلار شده است و این با خود مقداری شرایط قوی برای EURUSD بارمغان آورده است. هرچند، باید مشاهده شود که آیا این جفت ارز می تواند به سطح روانی 1.20 هجوم ببرد، که در روزهای پیش رو مانند مقاومتی خنثی عمل خواهند کرد.


افزایش قیمت طلا و ین بر سر تست های موشکی کره شمالی

فروش مجدد دلار و تست موشکی کره شمالی قیمت طلا و نقره را فوق العاده بالا برد.
افزایش قیمت طلا در اوایل بازار آسیا، با جهش از 1310 تا 1325 در یک پله چرا که کره شمالی یک تست موشکی را انجام داد که از روی آسمان ژاپن عبور کرد. طلا از زمانی که USDJPY و Nikkei مقداری از زیان های خودشان را جبران کردند اما هنوز در قیمت 1318.00$ و با 0.60% صعود در روز قرار دارد. ریسک گریزی پیرو تست موشکی صبح امروز باید شاهد این باشد که طلا در هر پولبک و عقب نشینی از این سطوح مورد تقاضا قرار بگیرد.

درست همانطور که طوفان هاروی تیترهای خبری را با آسیب بیشتر زدن به طرفداران صعود دلار از طریق کاهش مستمر امیدها برای یک افزایش نرخ بهره در ماه دسامبر ربوده است، ارزش دارایی های ایمن پس از آنکه در خبرهایی از سوی ژاپن مبنی بر این منتشر شد که کره شمالی یک موشک را در مسیر ژاپن شلیک کرده و از آسمان جزیره هوکایدو عبود کرده و حدود 1000 کیلومتری شرق ژاپن فرود آمده است ارزش دارایی های ایمن افزایش یافت. هر دو معاملات پرمیوم خرید در طلا و نقره به اهداف نهایی خود برخورد کرد (طلا از نقطه ورود 1222$ تا 1300$ و نقره از نقطه ورود 15.90$ تا قیمت نهایی 17.5$ ). نمودار زیر قویترین و ضعیف ترین ارزها/فلزات را از ساعت 10 صبح بوقت لندن نشان می دهد.


رویاهای نفت خام و نفت خام شیرین از این موارد تشکیل شده اند

بخت و اقبال معکوس برای نفت خام بهمراه حمایت از برنت توسط اوپک، و طوفان هاروی در حال از کاهش بهای WTI می باشد.
نفت خام WTI در طول شب گذشته به میزان 2.60% سقوط کرد در حالیکه فیوچرز سوخت خودرو 3.50% طی حرکتی مخالف بصیرت افزایش یافت. آنچه وال استریت بطور واضح در حال تاثیر گرفتن از آن است از آنجاییکه تاثیرات سیل و طوفان هاروی آشکار شده است، این می باشد که ایالات متحده مقدار زیادی نفت خام در اختیار دارد، و مشکل پالایش و تبدیل آن به محصولات قابل استفاده و سپس انتقال آن به جایی که نیاز است می باشد. این شاید مزیت آن نسبت به پالایشگاههای آسیای را بخوبی ثابت کند، کشوری که ظرفیت پالایش فوری قابل دسترس دارد، باید این ظرفیت در تگزاس و لوئیزیانا برای مدت زیادی از مدار خارج شود. با داشتن پالایشگاههایی در آسیا که بطور ناگهانی برای تامین سفارشات سوخت خودرو و جت جهت حمل و تحویل به ایالات متحده مورد نیاز می باشد.


کاهش ارزش دلار کانادا در USDCAD در روز دوشنبه پیش از انتشار داده اشتغال ایالات متحده

دلار کانادا هفته خود را در محدوده حرکتی باریکی در برابر دلار آغاز کرد. طوفان هاروی به ویران کردن خود در تگزاس ادامه می دهد و به بخش انرژی آسیب رسانده است چرا که پالایشگاه ها را مجبور به بستن کرده و قیمت سوخت خودرو را افزایش داده است. دلار در نزدیکی پایان روز کاری دوشنبه یک برگشت را ترتیب داد و در تقویم اقتصادی بدنبال حمایت بیشتری می گردد. ترامپ نیز یک توییت ارسال کرد که طی آن رویکرد NAFTA توسط کانادا و مکزیک را بسیار مشکل خواند. نخست وزیر کانادا جاستین ترودیو درباره توضیحات ترامپ در روز دوشنبه که می گفت چیز جدیدی وجود نداشت صحبت کرد و وعده ماندن در میز مذاکره را برای مدرن سازی این توافق داد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی