تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

رویدادهای اقتصادی هفتگی بازار فارکس28-1

دوشنبه, ۲۸ آگوست ۲۰۱۷، ۰۱:۴۲ ب.ظ

چشم انداز رویدادهای اقتصادی هفتگی بازار فارکس  28 آگوست تا 1 سپتامبر 2017

دلار در کل هفته آخر ماه آگوست از تمامی رقبای خود عقب ماند. داده جدید GDP ، اعتماد مصرف کننده و NFP ایالات متحده در تقویم این هفته قرار دارند. مهمترین عناوین تقویم تقدیم شما می گردد.
یلن درباره سیاست پولی در سخنرانی خود در جکسون هیل صحبتی به میان نیاورد و این باعث کاهش ارزش دلار شد. میزان فروش خانه های نوساز و همینطور خانه های موجود و دست دوم پایین تر از انتظارات ظاهر شدند، اما خیلی هم خراب نبودند. با وجود همه اینها بهمراه مشکلات جاری ترامپ، دلارمقداری از ارزشش کاسته شد. در اروپا، بررسی کسب و کارها جهت مشخصی را نشان نداد، اما شاخص های PMI اغلب افزایش یافتند. سطوح پایین GDP بریتانیا مورد تایید قرار گرفت و این کمکی به پوند نکرد. EURGBP به بالاترین سطح از سال 2009 به این سو دست یافت. دلار استرالیا و کانادا در برابر دلار رشد کردند. آیا اکنون ولاتیلیتی افزایش خواهد یافت؟


اعتماد مصرف کننده CB: سه شنبه ساعت 14:00

سنجش اعتماد مصرف کننده CB در ماه جولای با افزایش تا 121.1 واحد همه را غافلگیر کرد. یک رشد جهشی در میزان اعتماد در گزارش موازی که توسط دانشگاه میشیگان تهیه می شود نیز مشاهده شده است. آیا شاهد صعودی دیگر در این نوبت خواهیم بود؟ اکنون پیش بینی برای 120.3 می باشد.

NFP موسسه ADP: چهارشنبه ساعت 12:15
ADP عرضه کننده نرم افزار حقوق بگیران گزارش مشاغل خود را برای بخش خصوصی منتشر می کند و همیشه بر روی بازارهای تاثیر می گذارد. ارقام منتشر شده همیشه با گزارش رسمی توسط BLS همبستگی ندارد، اما همچنان زیر نظر قرار دارند. افزایش 178000 نفری در ماه جولای مشاهده شده است. افزایشی مشابه برابر با 186000 شغلی پیش بینی شده است.

GDP ایالات متحده (انتشار نوبت دوم): چهارشنبه ساعت 12:30
اقتصاد ایالات متحده به "سطوح عادی" رشد خود در سه ماهه دوم برابر با: 2.6% مطابق با انتشار عدد اول بازگشته است. اکنون ما دومین پیش بینی برای این سه ماهه را دریافت می کنیم. سه ماهه اول 2017 و 2016 رشد بالاتر از انتظاری را تجربه نکردند، تا حداقل بگوییم: زیر 2% بودند. انتظار یک افزایش تا 2.7% در نوبت دوم انتشار می رود.

CPI منطقه اروپا: پنج شنبه ساعت 9:00
پس از سخنرانی ماریو دراگی در جکسون هول، او داده های مهمی را دریافت خواهد کرد. در ماه جولای، تورم headline در 1.3% قرار داشت، طبق انتظار، اما core CPI تا 1.2% برگشت، که رقمی تشویق کننده و دلگرم کننده بود. اکنون ما ارقام مقدماتی را برای ماه آگوست دریافت می کنیم. پیش بینی می شود CPI تا 1.4% سالانه افزایش یابد در حالیکه core CPI انتظار می رود بدون تغییر باقی بماند.

GDP کانادا: پنج شنبه ساعت 12:30
کانادا رشد قدرتمندی را فعلا در سال 2017 تجربه کرده است. انتشار منحصربفرد داده GDP کانادا در مقیاس ماهانه دیدگاهی بروز از اقتصاد این کشور عرضه می کند. اکنون انتشار عدد ماه ژوئن نتیجه سه ماهه دوم است. بنابراین ما ارقام سه ماهانه را دریافت خواهیم کرد. در ماه می، اقتصاد این کشور از یک نرخ رشد قدرتمند 0.6% بهره برد. اکنون پیش بینی برای نرخ رشدی کمتر برابر با 0.1% می باشد.

Core PCE ایالات متحده: پنج شنبه ساعت 12:30
شاخص Core PCE سنجش مورد علاقه Fed از تورم است، حتی با اینکه انتشار این عدد نسبت به CPI با تاخیر انجام می شود. پس از آنکه core CPI بدون تغییر در 1.7% سالانه باقی ماند، core PCE احتمالا در 1.4% سالانه قرار بگیرد. یک افزایش 0.1% اکنون پیش بینی می شود. توجه کنید که این گزارش شامل هزینه کرد و درآمد شخصی نیز می باشد.

میزان پیش فروش مسکن در ایالات متحده: پنج شنبه ساعت 14:00
سطح پیش فروش مسکن وابسته به تراکنش نهایی در ماه ژوئن 1.5% افزایش داشته است. ما اکنون ارقام ماه جولای را دریافت خواهیم کرد. این گزارش تاثیر کوچکی در ابتدای سال داشته است اما بنظر می رسد تاثیر در حال رشدی در ماههای اخیر داشته باشد. احتمال یک افزایش 0.6% وجود دارد.

شاخص PMI تولیدی موسسه Caixin چین: جمعه ساعت 1:45
چین دومین اقتصاد بزرگ دنیاست، و رشد این کشور تاثیر وسیعی بر روی کل دنیا دارد. موسسه Caixin دیدگاه مستقلی از اقتصاد این کشور را از طریق شاخص رو به جلوی خودش ارایه می کند. در ماه جولای، این شاخص بالاتر از انتظارات ظاهر شد، برابر با 51.1 واحد. یک کاهش جزیی تا 51 اکنون پیش بینی می شود.

حقوق بگیران بخش غیرکشاورزی ایالات متحده: جمعه ساعت 12:30
این جمعه نخستین جمعه ماه و همچنین نخستین روز ماه است. این بدان معناست که شاخص های PMI موسسه ISM هنوز در دسترس نیست. با اشاره به نکات کمتر، می توانیم واکنش پرنوسانی را شاهد باشیم. فدرال رزرو آماده آغاز کاهش ترازنامه خود در نشست ماه سپتامبر می باشد و نتیجه گزارش آن را تغییر نخواهد داد. با این وجود، تقدیر و سرنوشت افزایش نرخ بهره بعدی مشخص نیست. در ماه ژوئن، اقتصاد این کشور 209000 شغل افزود و دستمزدها 0.3% ماهانه و 2.5% سالانه افزایش یافتند. در حالیکه این افزایش در راستای گزارشهای قبلی بودند، فشاری بر روی دستمزد وجود ندارد. آیا اکنون شاهد آن خواهیم بود؟ انتظارات برای یک افزایش 180000 شغلی بدون تغییر در نرخ بیکاری که در 4.3% قرار دارد است. انتظار می رود دستمزدها 0.2% ماهانه افزایش یابند.

شاخص PMI تولیدی موسسه ISM ایالات متحده: جمعه ساعت 14:00
با وجود اینکه این داده پس از NFP منتشر می شود، وضعیت بخش تولید هنوز مورد توجه و علاقه است. رقمی دلگرم کننده برابر با 56.3 در ماه ژوئن مشاهده شده است. اکنون احتمال عددی مشابه داده می شود. یک افزایش کوچک تا 56.5 انتظار می رود.


تمام ساعات بر اساس زمان بین المللی گرینویچ (GMT) می باشد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی