تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

روند ثابت رشد اقتصادی جهانی

دوشنبه, ۲۸ آگوست ۲۰۱۷، ۱۲:۵۷ ب.ظ

تیترهای داغ و تحلیل روزانه دوشنبه 28 August

بازار اروپا: نوسان در دارایی ها و سهام آسیا اوایل روز دوشنبه

دارایی ها و سهام آسیا اوایل روز دوشنبه دچار نوسان شدند چرا که شرکت کنندگان بازار پس از آنکه روسای بانکهای مرکزی ایالات متحده و اروپا نشانه های تازه ای از سیاست های خودشان را ارایه نکردند، در تلاش برای یافتن جهت حرکت بازار بودند. فیوچرز سهام ایالات متحده سقوط کردند چرا که سرمایه گذاران برای آسیب ایجاد شده از سوی طوفان گرمسیری Harvey در مراکز پالایشگاهی ایالات متحده اهمیت قایل شدند.
AUDUSD هفته خود را ضعیف آغاز کرد اما زود خودش را جمع و جور کرده و کمی قدرت گرفت. دلار استرالیا صعود کرد تا 25 پیپ از کف اولیه خود در برابر دلار بر جای بگذارد ضمن اینکه در حدود قیمت 0.7950 متوقف شد. در حال حاضر قیمت مجددا تا 0.7930 کاهش یافته و 20 پیپ از سقف تشکیل شده سقوط کرده است. NZDUSD الگوی حرکتی مشابهی را دنبال کرد چرا که در حال حاضر مشاهده شده است که در قیمت 0.72350 قرار دارد.

اختلال در تولید نفت خام ونزوئلا بدلیل بارانهای Harvey

طوفان هاروی همچنان موقعیتی خراب را حفظ کرده است اما داستان واقعی ممکن است این باشد که ایالات متحده در حال سخت تر کردن شرایط برای ونزوئلا است و این کشور را به مرز ورشستگی نزدیکتر کرده است.
امروز صبح توجه کل بازارها معطوف طوفان هاروی شده است چرا که بازارهای نفتی با تاثیر این طوفان بر روی تولید نفت خام ایالات متحده و ظرفیت پالایشگاههای این کشور کنار آمده اند. بنظر می رسد که اکنون سیل نگرانی اصلی است بهمراه 76 سانتیمتر بارندگی باورنکردنی در ناحیه هیوستون. جزییات آسیا واقعی همچنان سطحی و نامشخص است، اما آنچه می توان از روی اطمینان گفت این است که شاید آسیاب معنی دار و بلند مدتی به ظرفیت پالایش تگزاس وارد شده باشد.

روند ثابت رشد اقتصادی جهانی

میزان فروش خانه های نوساز و خانه های موجود و کالاهای بادوام مهمترین داده های تقویم اقتصادی این هفته بودند. داده های جدید بخش مسکن بر این موضوع تاکید کرد که موجودی پایین در حال محدود کردن فعالیت فروش است. سفارشات کالاهای بادوام به بهبودی تدریجی خود ادامه می دهد، اگرچه مقدار headline این داده طبق انتظاری که می رفت کاهش یافت چرا که سفارشات هواپیما دچار نوسان شدند.
خانه های نوساز یک افت ماهانه 9.4% را در ماه جولای تا 571000 واحد برجای گذاشت، اما عدد ماه ژوئن با 20000 واحد تجدیدنظر صعودی تا 630000 افزایش یافت. در حالیکه 9.4% در یک ماه چشمگیر است، متاسفانه فروش خانه های نوساز دچار نوسان شده است و افزایش ها و کاهش های صورت گرفته بی سابقه نیستند. عدد ماه جولای بیشتر به سمت نوسان متمایل بود، و روند موجود در فروش خانه های نوسازبا ثبات و صعودی باقیمانده است. طبق بررسی آماری انجام شده توسط سازنده مسکن بنام NAHB/Wells Fargo بنظر می رسد تقاضا برای خانه های نوساز در حال بهبودی بیشتری است، که قدرتمندانه در ماه آگوست افزایش یافت. نوسان ماه جولای در میزان فروش مقداری فشار را از روی موجودی مسکن کاسته است، چرا که میزان عرضه مسکن در این ماه افزایش یافته است. اغلب موجودی افزایش یافته خانه نوساز برای فروش یا در مرحله ساخت قرار دارد یا هنوز آغاز نشده اند. بعلاوه، میزان فروش خانه هایی که هنوز ساخت آنها آغاز نشده برای این ماه صعودی بود. این نشان می دهد که تقاضا همچنان قدرتمند است، و کمبود خانه های موجود در بازار نیاز برای توسعه خانه های جدید را تقویت می کند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی