تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

آیا طلا در نهایت به سطح 1300$ نفوذ خواهد کرد؟

دوشنبه, ۲۸ آگوست ۲۰۱۷، ۰۲:۱۱ ب.ظ

تحلیل فاندامنتال بازار ارز 28 آگوست2017

رشد دستمزد در ایالات متحده همچنان بعنوان بخشی گمشده در اقتصاد این کشور
مذاکرات Brexit
آیا طلا در نهایت به سطح 1300$ نفوز خواهد کرد؟

روز جمعه یورو س از امتداد بخشیدن به صعودهای خود تا یک سقف 2.5 ساله و نزدیک شدن به سطح روانی 1.2 اغلب تیترهای خبری را بخود اختصاص داد. این ارز بیش از 13.4% از زمان آغاز سال جدید رشد کرده است، و معامله گران بسیاری بدنبال یک سیگنال برای بستن معاملات خرید خود در یورو هستند.
سرمایه گذاران احتمالا پیشاپیش تاثیرات "کاهش تدریجی" توسط ECB در ماه سپتامبر را پیشخور کرده اند، اما سوال بزرگ اینجا باقی می ماند که آیا یورو قادر به امتداد بخشیدن افزایش های خود از سطوح فعلی می باشد، یا اینکه یک اصلاح کوتاه مدت را آغاز خواهد نمود؟ ما بر این باوریم پاسخ این سوال در داده های ایالات متحده در این هفته نهفته است. وقتی به رفتار اوراق قرضه این کشور نگاهی می اندازیم، اختلاف بین اوراق قرضه 2 و 10 ساله از 7 جولای به این سو کاهش یافته و در حال حاضر در 0.83 واحد پایه قرار گرفته است، که خبر خوبی برای دلار نیست.
بدون داشتن هیچ داده مهمی در تقویم این هفته و بسته بودن بازارهای بریتانیادر طول امروز، معامله گران استرلینگ در انتظار انتشار نتایج دور جدید گفتگوهای بین بریتانیا و اتحادیه اروپا هستند. فعلا، نشانه ای از پیشرفت در کار نیست و نظرات متفاوت دیوید دیویس منشی گفتگوهای Brexit و مایکل بارنیز همتای اروپایی اش نشان می دهد کار زیادی لازم است تا هر دو طرف را به توافق برسانند. هرچند پوند بنظر می رسد در وضعیت اشباع فروش قرار دارد، این احتمال وجود دارد که تا زمان به واقعیت پیوستن تحولات مثبت زیر مقداری فشار باقی بماند.
طلا روز دوشنبه در قیمتی بالاتر در حال معامله است، و بنظر می رسد طرفداران صعود طلا در تلاشی دیگر قرار دارند تا قیمت 1300$ را به سمت بالا بشکنند. داده های منتشر شده از سوی CFTC ایالات متحده نشان داد معامله گران به افزودن بر معاملات خرید خود بعنوان دارایی های با بازده ادامه داده اند و هنوز هم در حال عرضه بسیار کمی هستند تا سرمایه گذاران را ترغیب کنند. هرچند ما فکر می کنیم سیاست های ایالات متحده نقش قابل توجهی را در حرکت بعدی طلا ایفا خواهد نمود. سقف بدهی و توافق Nafta در میان مواردی قرار دارند که باید به دقت زیر نظر گرفته شوند. اگر طلا مومنتوم بدست بیارود و قادر به بستن هفته در قیمتی بالاتر از 1300$ گردد، ما بر این باوریم که یک حرکت دیگر به سمت بالاتر را شاهد خواهیم بود، بهمراه پتانسیل تست سقف های 2016 در حول و حوش 1.375$.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی