تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

سقوط نرخ بیکاری استرالیا در ماه جولای

پنجشنبه, ۱۷ آگوست ۲۰۱۷، ۱۲:۰۳ ب.ظ

تیترهای داغ و تحلیل روزانه 17 August

سقوط نرخ بیکاری استرالیا در ماه جولای
• توسعه اقتصاد منطقه یورو طبق انتظار در سه ماهه منتهی به ژوئن
• کاهش غافلگیرانه نرخ بیکاری ILO بریتانیا در سه ماهه منتهی به ژوئن
• افزایش تند مازاد تجاری تعدیل شده ژاپن در ماه جولای
• افزایش ارزش معاملات فرانک سوییس در معاملات صبحگاهی

بی تصمیمی بازار، حاصل بیانیه Fed
دلار بر سر داده های ضعیف دچار افت شد. دلار پس از انتشار داده های اقتصادی پایین تر از انتظار ایالات متحده، نبود راه حلی از سوی FOMC و سقوط محبوبیت ترامپ کاهش یافت. از آنجاییکه آمار و بررسی ها فاش ساخت که سازندگان مسکن یافتن نیروی ماهر برای کامل کردن کارهایشان و مشکل شده است و اینکه هزینه های در حال افزایش مصالح نیز بر روی سودآوری در حال وارد آوردن فشار می باشد، ارقام مجوزهای ساخت و ساز و شروع خانه سازی ها کاهش یافتند. پس از انتشار بیانیه FOMC طرفداران صعود دلار از فهمیدن اینکه مقامات Fed هنوز قادر به تنظیم تاریخی برای تکمیل بیشتر کارهایش نشده است. نمک زدن به زخم دلار راه فراری از پاسخ ترامپ به رویدادهای اتفاق افتاده در چارلوتسویل.

بازار آسیا: دلار پس از بیانیه Fed زیر فشار
بازارهای دارایی و سهام آسیا پیش از سقوط به سمت پایین بدون جهت خاصی باز شدند و شاخص برتر در این بین شاخص Kospi بود با صعود 0.5%. از آنجاییکه چشم انداز تورم کماکان کم رونق باقی مانده است، بیانیه پس از نشست Fed در این بازار بر روی دلار فشار آورد. مون ریاست جمهور کره جنوبی تاکیید کرد که هیچ اتفاقی بدون تایید کره جنوبی بین این کشور با کره شمالی نخواهد افتاد.


بازار اروپا: اغلب بازارهای دارایی و سهام آسیا به صعود خود در روز پنج شنبه ادامه دادند
از آنجایی که تنش ها بین ایالات متحده و کره شمالی به کاهش خود ادامه داد، اغلب بازارهای دارایی و سهام آسیا به صعود خود در روز پنج شنبه ادامه دادند. داستان مربوط به ضعف بیشتر امروز دلار در آسیا پیرو کاهش های شب گذشته بود.
AUDUSD پس از اینکه این کشور 27900 موقعیت شغلی در ماه جولای افزود، که بالاتر از انتظارات برای یک افزایش 20000 شغلی بود، قیمت بسته شدن خودش را 0.2% بالاتر و تا سقف 79.49 سنت برد. این ارز پس از آنکه انتشار بیانیه Fed ارزش دلار را کاهش داد 1.3% رشد کرد.

حرکت بعدی فدرال رزرو چیست؟
• سیگنال های Fed مبنی بر شروع احتمالی کاهش تدریجی ترازنامه در ماه آتی
• شکاف اعتباری Fed نشان می دهد که بسیاری ممکن است غافلگیرانه گرفتار شوند
• مراقب دارایی ها و سهام و بازارهای اوراق قرضه که زیر فشار قرار دارند باشید
24 ساعت گذشته برای آنهایی که به دقت انتشار آخرین بیانیه FOMC را زیر نظر دارند نسبتا جالب بوده است. این بیانیه شامل برخی توضیحات جالب درباره آینده ترازنامه عظیم بانک مرکزی بهمراه حمایت اغلب اعضای دارای حق رای برای اجرای کاهش تدریجی ترازنامه در نشست بعدی FOMC بود. متعاقبا، اگر Fed به طرح فعلی خود متعهد باقی بماند، بازارهای اوراق قرضه و دارایی و سهام ایالات متحده ممکن است شاهد حرکتی نسبتا سخت و دشوار در پیش رو باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی