تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

ادامه کاهش فشار فروش روی دلار

چهارشنبه, ۱۶ آگوست ۲۰۱۷، ۰۱:۰۱ ب.ظ

تیترهای داغ و تحلیل روزانه 16 August

• ادامه کاهش قیمت پس از داده های قدرتمند خرده فروشی و تولید
• شروع سه ماهه سوم با خرده فروشی قوی
• خرده فروشی در ایالات متحده دلار را تقویت کرد
• کاهش ارزش دلار کانادا همزمان با برگشت خرده فروشی در ایالات متحده
• کاهش ارزش ین همزمان با خرده فروشی بالاتر از انتظار ایالات متحده


USDCAD الگوی کف مهمی را پیش از بیانیه پس از نشست FOMC شکل می دهد
از زمان برقراری یک کف دو ساله درست بالای سطح 1.2400 در اواخر ماه جولای، USDCAD یک الگوی برگشتی واضح را شکل داده است – یک کف V شکل – که مشخصه آن یک برگشت صعودی تند و پرشتاب می باشد و شباهت به حرف "V" دارد. USDCAD اغلب اوقات تمایل به تغییر جهت با این نوع از الگوی برگشتی ناگهانی دارد، بطوریکه آغاز تغییرات روند در این جفت ارز ممکن است رویدادی نسبتا سریع باشد. در حال حاضر، این الگوی برگشتی USDCAD را تا نزدیکی سطح 1.2800 پیش برده است، که همچنین جایی است که میانگین متحرک 50 روزه در حال حاضر قرار دارد.

ادامه کاهش فشار فروش روی دلار
لفاظی پرحرارت کره شمالی، تئضیحات دادلی با تمایل به افزایش نرخ بهره و صعود دوباره ای در داده مصرف کننده ایالات متحده حرکت مثبت زیرپوستی دلار و یک فشار ضعیف در فروش این ارز را باعث شده است.
از آنجاییکه آمریکایی ها کیف های خود را با شروعی مثبت در سه ماهه سوم باز می کنند، هرگز قدرت داده هزینه کرد مصرف کنندگان ایالات متحده را دست کم نگیرید، که این به بالاتر رفتن قدرت آمار خرده فروشی headline و خرده فروشی core می شود، به ترتیب با بهبودی 10 زیر گروه از 13 زیر گروه موجود در این گروه در ماه جاری کمک می کند.

پرسش: کدام کشور گروه G7 سریعترین رشد GDP را در سه ماهه دوم داشت؟ پاسخ: ژاپن
گزارش بهتر از انتظار GDP برای سه ماهه دوم بلندترین حرکت صعودی ژاپن را در یک دهه گذشته بداوم بخشید اما این بدان معنی نیست که BoJ آماده پیوستن به دیگر بانکهای مرکزی در کاهش تدریجی برنامه تطیبیقی و محرک خود است.
رشد با ثبات، این هدف ژاپن است. اقتصاد ژاپن با نرخ سالانه 4.0% در سه ماهه دوم توسعه یافته است، و در انجام این کار رشدهای متوالی سه ماهه خود را تا شش فصل تداوم بخشیده است – که این بلندترین مدت زمان رشد در بیش از یک دهه می باشد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی