تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

چشم انداز هفتگی بازار ارز 18-14 آگوست

دوشنبه, ۱۴ آگوست ۲۰۱۷، ۱۰:۵۲ ق.ظ

چشم انداز هفتگی بازار ارز  18-14 آگوست 2017

دلار پس از برقرار ساختن حرکتی برگشتی خود به ثبات رسیده است. در حرکت بعدی چه اتفاقی خواهد افتاد؟ بیانیه پس از نشست Fed، داده های خرده فروشی ایالات متحده و اعتماد مصرف کننده در ایالات متحده قرار دارند و تعدادی از ارقام نیز در جایی دیگر. مهمترین عناوین هفته پیش رو تقدیم شما می گردد.
ابتدا به ساکن، دلار از مومنتوم ایجاد شده از سوی NFP سود برد. این با گزارش بالاتر از انتظار JOLTS ترکیب شد. هرچند ارقام ضعیف PPI پیشاپیش به دلار صدمه زده بودند و ارقام متوسط CPI نیز همینطور. بحران در کره شمالی و جنگ شفاهی به دلار در برابر ین و فرانک سوییس آسیب وارد کرد، در حالیکه این موضوع دلار را در برابر ارزهایی کالایی تقویت کرد. آیا این بحران بیش از حد متورم شده است؟

GDP ژاپن: یکشنبه ساعت 23:50
اوایل هفته، ژاپن پیش بینی اولیه از رشد GDP خود را منتشر می کند. در سه ماهه نخست، اقتصاد این کشور طبق گزارش نهایی، تنها 0.3% رشد داشته است. اکنون انتظار رقمی کمی قوی تر می رود یعنی برای با 0.6% سه ماهه و 2.5% سالانه.
ساعات بر اساس زمان بین المللی گرینویچ (GMT)

تولید صنعتی چین: دوشنبه ساعت 02:00 بامداد
دومین اقتصاد دنیا بر روی تمام دنیا تاثیر می گذارد. تولید صنعتی در ماه ژوئن با رشد سالانه 7.6% بالاتر از انتظارات ظاهر شد، که این نشانه ای تشویق کننده را به ما عرضه می کند. در این نوبت نرخی متعادل تر برابر با 7.2% پیش بینی می شود.
ساعات بر اساس زمان بین المللی گرینویچ (GMT)

 GDP آلمان: سه شنبه ساعت 06:00
بزرگترین اقتصاد در اروپا از رشد سه ماهه 0.6% سود برد، که در راستای رشد اروپا در این سه ماهه می باشد. ما پیش از این GDP سه ماهه دوم ناحیه اروپا را داریم، اما این داده، اقتصاد آلمان را در محاسبات خود نیاورد. ما اکنون شاهد این هستیم که آلمان چطور از این موقعیت گذر می کند. یک رشد قوی برابر با 0.7% پیش بینی می شود.
ساعات بر اساس زمان بین المللی گرینویچ (GMT)

آمار تورم بریتانیا: سه شنبه ساعت 08:30
Brexit باعث کاهش ارزش پوند شد و در مقابل، قیمت ها در حال صعود هستند و محرک صحبت افزایش نرخ بهره توسط BoE شده است. هرچند، کاهش اخیر تا 2.6% و برخی تردیدها از سوی BoE شک هایی را بر می انگیزذ که آیا به این زودی ها شاهد یک افزایش نرخ بهره خواهیم بود. CPI کلیدی برای حرکات بعدی پوند است. انتظار می رود Headline CPI در مقیاس سالانه 2.7% افزایش یابد.
ساعات بر اساس زمان بین المللی گرینویچ (GMT)


خرده فروشی ایالات متحده: سه شنبه ساعت 12:30
اقتصاد ایالات متحده به شدت بر سمت مصرف تمایل پیدا کرده است. در ماه ژوئن، تمامی سنجش ها خرده فروشی ناامید کننده بودند: میزان فروش headline 0.2% افت کردهاست و بخش core فروش نیز همینطور. آیا در این نوبت شاهد یک برگشت خواهیم بود؟ گزارش ماه جولای انتظارات رشد GDP برای سه ماهه سوم را نیز شکل خواهد داد. پیش بینی می شود خرده فروشی headline 0.3% افزایش یابد در حالیکه بخش core فروش حامل انتظاراتی برای یک افزایش 0.4% می باشد و گروه کنترل نیز همینطور.

بیانیه پس از نشست FOMC: چهارشنبه ساعت 18:00
این بیانیه نشست ماه جولای می باشد. Fed تلاشش این بود تا با پرهیز از دادن نشانه ای درباره یک افزایش نرخ بهره دیگر در سال جاری بالاتر از انتظارات بازار حرکتی نکند تا دچار تلاطم شود و در نهایت بیانیه متمایل به کاهش نرخ بهره برداشت شد.
از آنجاییکه این نشست با کنفرانس مطبوعاتی همراه نبود، بیانیه پس از نشست اشارات بیشتری درباره تفکر Fed ارایه خواهد داد.
ساعات بر اساس زمان بین المللی گرینویچ (GMT)

گزارش مشاغل استرالیا: پنج شنبه ساعت 1:30 بامداد
پس از ماههای کمی از داده های عالی این آمار، استرالیا با 14000 شغل افزایش شاهد گزارش مشاغلی "عادی" بود. نرخ بیکاری در ماه ژوئن در 5.6% قرار گرفت. مشاغل تمام وقت افزایش یافت در حالیکه مشاغل پاره وقت با افزودن امید و خوشبینی به این گزارش کاهش یافته بود.

شاخص اعتماد مصرف کننده: جمعه ساعت 14:00
آخرین صحبت هفته متعلق به انتظار مقدماتی اعتماد مصرف کننده از سوی دانشگاه میشیگان می باشد.
طبق ارقام نهایی ماه جولای، اعتماد مصرف کننده تا 93.4 واحد کاهش یافته است که این دور از سقف های این داده می باشد. برای این نوبت نیز عددی مشابه برابر با 94 واحد پیش بینی می شود.
ساعات بر اساس زمان بین المللی گرینویچ (GMT)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی