تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

تیترهای داغ و تحلیل روزانه 11 آگوست

جمعه, ۱۱ آگوست ۲۰۱۷، ۱۱:۴۷ ق.ظ

• کاهش ارزش دلار پس از انتشار شاخص PPI ضعیف و داده مدعیان بیکاری صعودی
• حمایت آمار قدرتمند تولید صنعتی از GBPUSD
• فشار ریسک گریزی بر روی یورو؛ افزایش ارزش پوند پس از انتشار داده های بریتانیا؛ حرکت بدون جهت دلار
• ادامه شکنندگی شاخص PPI در ماه جولای

تقاضا برای ین ایمن باعث شکست سطح کلیدی USDJPY
اگرچه دلار روز پنج شنسبه تسبتا بدون تغییر بود، USDJPY ترکیبی از حمایت قیمت در نتیجه تقاضای قوی و باثبات برای ین ایمن در بحبوحه تنش های در حال ازدیاد و دقرت نمایی بین گره شمالی و ایالات متحده یک سطح کلیدی را به سمت پایین شکست.
با وجود رد و بدل کردن فزاینده ای از تهدیدهای بی پروایانه ترامپ و کیم جونگ اون رهبران ایالات متحده و کره شمالی با یکدیگر، بازارهای سرتاسر دنیا درگیری در حال تشدید بین این دو کشور را غیر قابل صرفنظر کردند یافتند. بازارهای دارایی و سهام آسیا و اروپا روز پنج شنبه با شیب تندی سقوط کردند، و سهام ایالات متحده یک کاهش نسبتا نادر را به ثبت رساند، یعنی با افتی بیش از 1% در شاخص S&P 500 و سقوط بالغ بر 170 واحدی در شاخص داوجونز و افتی بیش از 1.5% در شاخص Nasdaq در طول ساعات کاری بازار ایالات متحده.

ادامه رالی طلا بر سر عصبانیت های ژئوپولتیک

ادامه افزایش قیمت طلا و برجای گذاشتن افزایش هایی در ساعات کاری روز چهارشنبه. در معاملات آمریکای شمالی، طلای اسپات در قیمت 1274.75$، یعنی 0.60% افزایش در روز را برجای گذاشت.در خط مقدم اخبار، شاخص های تورمی ناامید کننده بودند، بطوریکه PPI و Core PPI هر دو با برآورده نساختن پیش بینی ها برای یک افزایش 0.1% درصدی، 0.1% کاهش یافتند، مدعیان بیکاری تا 244000 افزایش یافت، این یعنی بالاتر از پیش بینی برای 240000 نفر. ارقام تورم روز جمعه دوباره زیر ذره بین بازار خواهد بود زیرا آمار CPI و Core CPI ایالات متحده منتشر می شود.


ثبات در پوند همچنانکه آمار میزان تولید در بخش تولیدی ایالات متحده با پیش بینی مطابقت کرد

پوند در معاملات روز چهارشنبه تقریبا بدون تغییر بود. در معاملات آمریکای شمالی، GBPUSD در قیمت 1.2995، یعنی با 0.18% افت ارزش در روز معامله می شود. در خط مقدم اخبار،روزی پرترافیک از نظر خبری برای هر دو طرف خریدار و فروشنده پوند بود. در بریتانیا، تولید بخش تولیدی 0.0% بهبود یافت که با پیش بینی مطابق داشت. کسری تجاری بریتانیا تا 12.7 میلیارد پوند جهش داشت که بالاتر از کسری 11.0 میلیارد دلاری بود.در طول ساعات کاری بازار ایالات متحده، شاخص های تورم ایالات متحده بازار را ناامید کردند، بطوریکه PPI و Core PPI هر دو 0.1% کاهش یافتند و از پیش بینی برای 0.1% افزایش خود جاماندند. مدعیان بیکاری تا 244000 افزایش یافتند، و پیش بینی برای 240000 را برآورده نساختند. بازار روز جمعه مجددا بر روی ارقام تورم متمرکز خواهد شد که این ارقام شامل داده های CPI و Core CPI می شود.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی