تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

تیترهای داغ و تحلیل روزانه 2 آگوست

چهارشنبه, ۲ آگوست ۲۰۱۷، ۱۲:۰۷ ب.ظ

چهارشنبه 2 AUGUST

• کسی خواستار ارز قوی نیست
• تغییر تمرکز NZDUSD از قیمت شیر به سمت ارقام اشتغال
• حرکت لنگ دلار نیوزلند در تشکیل سقف ها
• آیا AUDUSD در شرف حرکت به سمت نزول است؟


عقب نشینی دلار از کف های چند ساله پس از داده بدون جهت PMI
افزایش روز هرگز قرار نیست دنیا را شعله ور سازد، بلکه در متن زیان های مشاهده شده در ماه های اخیر، شاید باید برای آنچه بدست آورده خشوحال باشد.
داده تولید بطور وسیعی در ماه جولای کاهش یافت، که ارقام headline را با 1.5- واحد کاهش تا 56.3 (قبلی 57.8) پایین آورد. این کاهش هنوز کمی پایین تر از انتظارات برای 56.3 بود که هنوز نسبتا در مقایسه با چین و ژاپن بالاتر است.



1MDB رویش را به سمت عقب بر می گرداند
رسوایی 1MDB دوباره نمایان می شود و پس از آنکه در پرداختهای بدهی به صندوق ذخیره ارزی ابوظبی بعنوان بخشی از اختلاف تسویه بدهی ناموفق عمل کرد، ممکن است تمایلات را در بازارهای اوراق قرضه داخلی در کوتاه مدت دچار نوسان کند.
و در حالیکه دست کشیدن از ژئوپولتیک منطقه ای از سوی کره شمالی که بنظر می رسد بخوبی شامل تشدید بیشتر باشد احتمالا نوسان محلی ناخواسته ای ایجاد خواهد کرد و ممکن است خروج سرمایه را تهییج نماید.



مهلتی برای دلار
با وجود وقفه ای در امواج پی در پی فروش دلار، لحن تغییر پذیر در بازارهای ارزی باقی مانده است، همچنانکه ترس ناشی از مجموعه ای ناشناخته بهمراه تردید سیاسی در ایالات متحده ضمن برجسته کردن ناراحتی فعلی بازار شروع می شود. اوراق قرضه خزانه داری پس از ااجماع روی PCE در قیمتی پایین تر معامله شده است، اما تمایلات بازار به سرعت تغییر یافت که باعث حرکت دادن قیمت به سمت بالا و کاهش نرخ بازدهی شد، همچنانکه بازار دوباره تاکید بر لج زار سیاسی ایالات متحده دارد.


کاهش ارزش دلار کانادا در قالب USDCAD پیش از گزارش مساغل بخش خصوصی
دلار کانادا صعودهای خود از روز قبل را به بازار برگرداند از آنجاییکه به آشفتگی در بر گیرنده مدیریت ترامپ از آنجاییکه آمار اشتغال ایالات متحده در این هفته با انتشار گزارش ADP در روز چهارشنبه منتشر خواهد شد، اولویت کمتری داده شده است. دلار کانادا در مقابل دلار از زمانی که بانک مرکزی کانادا در ماه ژوئن لحن خود از خنثی بودن را به تمایل به افزایش نرخ بهره تغییر داد. این بانک مرکزی در ماه جولای یک افزایش نرخ بهره 25 واحدی را انجام داد. دلار کانادا از آنجاییکه تردید سیاسی در واشینگتن دلار را تخریب کرده است، از ضعف دلار سود برد.


احیای دلار منتظر آمار حقوق بگیران بخش خصوصی ایالات متحده
دلار در کل بازار در برابر ارزهای اصلی پیش از انتشار گزارش مشاغل ایالات متحده در این هفته صعود کرده است. آمار ADP حقوق بگیران بخش خصوصی نخستین داده از سه داده اشتغال می باشد که اشاره به مدعیان بیکاری هفتگی و آمار NFP دارد که درباره جایی که دلار به آن سمت در حرکت است حرف زیاد است. عدد haealine مشاغل افزایش یافته و این اهمیت دارد اما بازار حتی بر روی گواهی از تورم بالاتر متمرکزتر خواهد بود. فدرال رزرو پیشاپیش نرخ بهره را دو بار در سال 2017 بالا برد، اما ممکن است در صورتی که اثبات و مدرکی برای دستمزد بالاتر بعنوان بخشی از گزارش های این هفته وجود نداشته باشد روند اجرای سیاست انقباضی را کاهش دهد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی