تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تجارت طلا، نفت،سهام،ارز

تحلیل روزانه بازار فارکس، بورس و ارز

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس و ارز،فارکس

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

تحلیل فاندامنتال بازار ارز1آگوست 2017

سه شنبه, ۱ آگوست ۲۰۱۷، ۰۴:۰۰ ب.ظ

افزایش ارزش بازارهای دارایی و سهام آسیا ضمن رالی کردن بهای نفت WTI به بالای 50$ در هر بشکه
ادامه رشد در EURUSD و GBPUSD همچنانکه تمایلات شکننده وسیعتری روی دلار پافشاری می کنند
ثابت ماندن نرخ بهره توسط بانک مرکزی استرالیا و عدم تغییر پیش بینی های انجام شده


رالی قیمت کالا با افزایش قیمت نفت خام WTI به بالای 50$ در هر بشکه برای نخستین بار از ماه می به این سو ادامه یافت در حالیکه دارایی ها و سهام آسیا در سرتاسر آسیا در قیمت بالاتری معامله شدند. این بعد از انتشار داده های قدرتمند از جمله درآمدهای شرکتی ژاپن، شاخص PMI تولیدی چین (51.1 در برابر پیش بینی 50.4) و صادرات کره جنوبی (20%+ در مقیاس سالانه) که همگی خوشبینی برای افزایش رشد جهانی را تقویت کردند.
در بازار ارزی، تورم core قوی تر اروپا و عرضه قابل توجه پایان ماه دلار شاهد رالی EURUSD به بالای 1.1800 و در GBPUSD به بالای 1.3200 بود، ضمن اینکه هر دو جفت ارز صعودهای خود را در صبح امروز حفظ کردند. تمایلات شکننده دلاری وسیع تر پیرو اخراج آنتونی اسکاراموچی مدیر ارتباطات کاخ سفید پس از 10 روز کار در دفترش همچنان ادامه یافت.
از جنبه تکنیکال، معامله گران موسسه بارکلیز فکر می کنند که EURUSD 1.1783 (سقف های قبلی) را شکسته و اکنون مقاومت 1.2000 را بعنوان هدف برای این جفت ارز باقی گذاشته است. آنها فکر می کنند که حرکت قیمت در GBPUSD پیش از نشست بانک مرکزی انگلستان (در روز پنج شنبه) همچنان با رهبری دلار ادامه خواهد یافت، بهمراه حمایت کوتاه مدت در 1.3160، پیش از 1.3050 و 1.2930 در حالیکه مقاومت آن در 1.3235 قرار دارد.
در طول شب گذشته، بانک مرکزی استرالیا نرخ بهره و پیش بینی های اقتصادی خود را بدون تغییر حفظ کرد ضمن اینکه هشدار داد که انتظار می رود ارزش در حال صعود این ارزاز رونق بیافتد و بر روی چشم انداز رشد فشار وارد آورد. ما همچنان انتظار یک افزایش نرخ بهره در ماه فوریه را داریم هرچند ریسک، تمایلش به سمت تاخیر می باشد.
زیر ذره بین امروز، به داده های ایالات متحده نگاهی میاندازیم از جمله گزارش درآمد شخصی و هزینه کرد، شاخص تولید ISM و هزینه کرد ساخت و ساز، که باید نمایی مثبت از اقتصاد ایالات متحده ترسمی نماید. در همین حال، این موسسه فکر می کند داده های امروز اروپا احتمالا گواه های بیشتری از شتاب گرفتن رشد اقتصادی به نمایش بگذارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی